turkuazesarp

TESETTÜRE UYGUN TEK OMUZLU ELBİSE 2

Posted on: Aralık 28, 2009

Daha önce yayınladığım tesettüre uygun tek omuzlu elbise çok ilgi görünce bende Dubai Fashion Week’te tekrar podyuma çıkan iki modeli daha sizlerle paylaşmak istedim.
Sevgili Sibel’de daha önce yayınladığım elbiseden örnek alıp terzisine diktirip bizimle paylaşmıştı. Bu yeni modellerde fikir olabilir !

4 Yanıt to "TESETTÜRE UYGUN TEK OMUZLU ELBİSE 2"

gerçekten çok şık kıyafetler bir o kadar da pahalı olmalı…

Size samimi düşüncelerimi yazmak istiyorum…Tabiki müslüman temiz güzel olmalı…Örnek teşkil etmeli…
Ama bu devirde müslümanların şaşaha lüks içinde dünyadaki insanlarla yarışması bana biraz tuhaf geliyo…ya ne bilim çok dindar biri değilim ama açlıktan birileri ölürken ,Filistinde insanlar katledilirken, kardeşlerimiz zulüm altındayken bazı müslümanların lüks içinde olması bana SAÇMA geliyor…Lütfen buraya yazdığım için üzerinize almayın ben inanın geneli kasdediyorum sizin şirin bloğunuzda paylaşımınıza değil lafım..
Müslümanın modası olur mu bunu bir bilen açıklasın…Neyse uzatmayayım …Bloğunuza asla lafım olmaz severek takip ediyorum da..ben müslümanın gamsızlığına üzülüyorum..Sevgiler…

Didemcim,pabuç nickli arkadaşımıza aslında bi yerde katılmamak mümkün değl.Bende tesettür blogu yazan biri olarak 'tesettürün modası olur mu' halen bunun ayırdına varmış değilim.Ancak modaymış diye tesettürlerini buna alet eden insanlara da sonuna kadar karşıyım.Aslında bizim bloglarımıza tesettür modası blogları demek istemiyorum,uygun bi isim bulamıyorun ama maalesef ki.
Aynı şekilde bir diğer komuda Filistin,Somali ve diğer zulüm altında olan kardeşlerimiz.Eğer hepimiz üzerimize düşen görevi yaparsak bi nebze o kardeşlerimize faydası olur diye düşünüyorum.Duymuşunuzdur ihh konvoyuna mısır kapılarını açmıyor.Allah aşkına bu nasıl insanlık demeden edemiyor insan.Sadece maddi yardım yapıcaz diye bişey yok hiç olmazsa o kardeşlerimiz için dua edelim.Çok uzun yzdım didemcim,sevgiler🙂

Didemcim elbise çok güzel gerçekten..Tesettürün modası olmaz aslında arkadaşlar islama göre tarz belli ama zaman o kadar farklı ki ben giyimime özenipte başını örten insanları yada niyetlenenleri duydum..şu anda yaşadığımız klasik olacak ama ahir zaman insanların kastettiği müslümanlar ise maalesef ya eşlerinin başlarını insanların güvenini kazanmak için kapattıran insanlar yada önceden samimi iseydide parayı mevkiyi görünce bozulan ama şeklen müslüman görünmeye çalışan varlıklar..hakaret etmiyorum kesinlikle benim duyduklarımı gördüklerimi bir bilseniz hak verirsiniz ki bi çoğunuz biliyorsunuz zaten Rabbim şerlerinden korusun..Didemcim afedersin katılma zorunluluğu hissettim..papuç arkadaşım bizlere düşen çizgiyi aşmadan bişeyler yapabilmek sende haklısın keşke herkes senin kadar duyarlı olabilse sevgiler…

mimin var canım.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: