turkuazesarp

KUMAŞLAR, TÜLLER, TASARIMLAR,

Posted on: Aralık 27, 2009

Geçen Eminönü ziyaretimde aldığım kumaşlar işte bunlar. Hafta içinde terziye verdim şu an dikiliyorlar… Desenli kumaştan cici bir elbise, siyah kanvas kumaş ve kristal tülden ise etek yaptırıyorum.
Bitmelerini dört gözle bekliyorum…
Desenli kumaş renginden dolayı ve birazda ince olduğu için yazlık gibi duruyor ama ben onu beyaz uzun çorap, beyaz ankle bot, kahverengi hırka ve kemerle kombinliyerek kullanmayı planlıyorum…😉

12 Yanıt to "KUMAŞLAR, TÜLLER, TASARIMLAR,"

bu güzelliklerin daha da güzel bir şeylere dönüştüğü günü heyecan ve merakla bekliyoruz o zaman…hadi bakalım dilerim istediğin gibi güzel şeyler çıkar…
sevgilerle

öncelikle şunu belirtmek istiyorum.sitenizi beğeniyle takip ediyorum.benimde terziye diktirmek istediğim tunik tarzı tesettür kıyafetleri var ama kumaşlar konusunda çok cahilim.sizce hangi tür kumaşları tercih etmeliyim

bakalım neler cıkacak ..beklemedeyiz🙂

çok güzelleeer…Annem bayıldı:)

Ya eminönünde tam olarak nerelerden alınabilir kumaş.ben pek bilmiyorum oraları tarif edebilirmisin ?

çok güzeller canım.

Didemciğim bu cicilerin hepsi şimdiden çook güzeller. Hele desenli kumaşın turkuaz kahve kombinasyonu yıkılıyoo…

iş hallerini merakla bekliyorum eminönünde uygun fiyatlı kumaşçılar varmı ümraniyedekiler gibi mesela?

merakla bekliyorum sekerim:)

bir güzel çift; inşallah bende meraklabekliyorum🙂

Adsız; ben her seferinde önce modeli tasarlıyorum daha sonrada o modele yakışacak kumaşları düşünüyorum. Örneğin böyle cici bici bir elbise için şifon kumaş gider en çok diye düşünmüştüm. Tabiki bende bu konuda çok fazla bilgiye sahip olmadığım için her seferinde kumaşçılarada soruyorum onlarla birlikte en uygun kumaşı seçmeye çalışıyorum…

Naki; bakalım nakicim🙂 haızr olur olmaz paylaşacağım..

feri; eminönünde ben astek'den alıyorum genelde. En çok oraya alışık olduğum için ilk oraya gidiyorum. Sultanhamam diye geçiyor adresinde ama mahmutpaşanın oralarda hemen…

lalecim çok teşekkürler…

victora turkuaz kahve uyumunu ben çok sviyorum beğenmene çok sevindim🙂

Eylülcüm inşallah beklediğimize değer🙂

Fikir işcisi; malesef fiyatları pek uygun değil kumaşların gerçi pazarlık yapmayı becerenler için indiriyorlar ama bende o kabiliyet yok :)genelde kaliteleri yüksek olduğu için fiyatlarıda ona doğru orantıda artıyor. Ümraniyeye gitmeyi bende çok istiyorum ucuz kumaş için.

nergiscim; Bende😉

Hepinize SEVGİLER……

ay nasil bisi olacaklar acabaaa. Merakla bekliyorum bacimmm

sevgılı didem çok güzel bı blog hazırlamısın ellerıne saglık calısmalarının devamını sabırsızlıkla bekliyorum

Bir Cevap Yazın

