turkuazesarp

GÜLCAN’IN TESETTÜRLÜ ABİYE ELBİSELERİ {OKUYUCULARDAN GELENLER}

Posted on: Aralık 24, 2009

http://www.nohutodabaklasofra.blogspot.com blogunun sevgili sahibesi Gülcan bana aylar önce kardeşinin düğün ve nişanında giyindiği bu güzel abiye elbiselerinin fotoğraflarını göndermişti ama kendimin ve mailerimin yoğunluğundan arada kaynamış malesef ancak şimdi yayınlayabiliyorum. Ben çok beğendim umarım sizde beğenmişinizdir.

10 Yanıt to "GÜLCAN’IN TESETTÜRLÜ ABİYE ELBİSELERİ {OKUYUCULARDAN GELENLER}"

ne şirin yüzlüymüş 🙂
krem üst siyah etek(yüksek bel)
kırmızı esarp ve kırmızı portfföy süper tamamlama olmuş.

Hepsi çok cici.. dore ceketin modeline bayıldım hazırmı acaba?

Buradan kendisini tanidigima memnun oldum 🙂 Güler yüzlü hos bir bayan, kiyafetlerinide yakistirmis 😉

Kırmızı eşarp nası yakışmış öyle 🙂 Yüzü gerçekten çok güzelmiş arkadaşımızın 🙂

cok degisik birseyler, begendim : )

siyah beyz olan kiyafeti ne hos, kendiside cok zarif:)

ne kadar güzel yorumlar tesekkur ederim hepinize kırmızı esarp gıbı kıpkırmızı oldum:)
apsuwa ceketi hazır aldım.
begenmenıze saeındım…
sevgıler

BÜTÜN KOMBİNLERİN BİRBİRİNDEN ŞIK YALNIZ KREM BLUZ VE SİYAH ETEK KIRMZI EŞARP ÇOK AMA ÇOK GÜZEL OLMUS..KREM BULUZ ÖNÜ FIRFIRLI ÇOK ŞIK NERDEN ALDIĞINI SÖYLEYEBİLİRMİSİN..YENI KAPANAN BIRI OLARAK ÇOK AMA ÇOK BEĞENDIM..SEVGİLERLE

çok yakışmış ….çok beğendim ben …herşeyini…

canım benim hepsi çok güzel. bizim de Nisan gibi kuzenimizin düğünü var ve hem modern hem de böyle havalı bir şeyler bakmaya başlicam. Bir sorsak bari bu fotoğrafların sahibi cici bayanlar nereden almışlar bu elbiseleri??
sevgiler

Bir Cevap Yazın

