turkuazesarp

TESETTÜRE GİRMEK İSTEYENLERE TAVSİYELER VE TUNİK MODELLERİ

Posted on: Aralık 22, 2009


Yazıcak o kadar çok yazı, konu ve fikir var ki nereden başlıyacağımı bilemiyorum.
Bazı maiilere geç dönüyorum biliyorum hepsine cevap yazmaya çalışıyorum ama bazen böyle gecikebiliyor malesef.

Bana fikir almak için gelen sorulara genelde kendim düşünüp yazıyorum ama ileride bunları burada paylaşıp sizinde fikirlerinizi alacağım sanırım. Yada Turkuaz Eşarp’ın bir forumu olcak bu gidişle 🙂
Şimdi Tesettüre girmek isteyen Sevgili Nagihan’ın mailini sizlerle paylaşıyor ve sizinde fikirlerinizi almak istiyorum.

Merhaba ismim Nagihan, Sitenizi ilk kez bugün ziyaret ettim ve çok beğendim:) Sizden bişey rica ediyorum ben tesettüre girmek istiyorum 3 senedir düşünüyorum ama bi türlü beceremedim. Ayrıca eşarp bağlamayı da bilmiyorum. Eşarp bağlamayla ve tesettür giyimiyle ilgili bana yardımcı olabileceğiniz resimleriniz varsa bana göndermenizi isterim.
iyi çalışmalar…

Ben ilk kapandığımda en çok tunikleri tercih ederdim, pantolon giymeye daha çok alışık olduğum için çok rahat oluyordu bunun için bir kaç fotoğraf ekledim ama sizlerinde fikirleri çok önemli tabiki…

Bir de bende ilk kapandığımda eşarp bağlamayı bilmiyordum doğru düzgün 🙂 ama yavaş yavaş oturuyor bazı şeyler… Eşarp bağlama ile ilgili sorularla ilgili bir postta çok yakında 🙂

Nagihan’a ve kapanmak isteyenlere neler önerirsiniz, ilk kapandığınızda nasıl giyiniyordunuz fikirlerinizi merakla bekliyorum…

10 Yanıt to "TESETTÜRE GİRMEK İSTEYENLERE TAVSİYELER VE TUNİK MODELLERİ"

merhaba devamlı sizi takip ediyorum çok güzel fikirleriniz oluyor elinize dilinize sağlık benim kızımın 1 ocak saat 20 de web sitesi hizmete giriyor. sizde çevrenizle paylaşırsanız sevinirim. şimdiden teşekkür ederim. http://www.rukiyetasci.com http://www.anifotograflari.com

Aslında tavsiyede bulunmak benim haddime düşermi bilemicem ama nacizane fikirlerimi paylaşmak isterim didemcim.Öncelikle o arkadaşı tebrik etmek isterim,okuyunca kocaman bi gülümseme oluştu bende 🙂 Allah yardımcısı olsun bu kararı ona daha da sevdirsin diyerek başlayım artık dimi 🙂
İlk kapandığımızda hangimiz eşarplarımızı doğru düzgün örttük ki? Böyle şeyler zamanla oturuyor.Eşarbı örttükçede eli alışıyor artık insanın.Aynanın karşısında saatlerimi geçirdiğimi bile hatırladım şimdi.O yüzden arkadaşımız bunu hiç dert etmesin.Ne giycem konusuna gelince.Artık klişeleşmiş bi laf var 'tesettürlülere göre kıyafet seçeneği az' buna kesinlikle katılmıyorum,hatta o kadar çok ki almakla bitiremeyiz.Sadece şuna katılıyorum tesettür üzerine çalışan firmalardan çook şık tasarımlar ayda yılda bir görüyorum.Ama asla seçenek yok diyip karamsarlığa düşmemek gerek.
Mesela ilk zamanlarda senin de dediğin gibi tunikler büyük kurtarıcı.Sonra şimdi öyle güzel trençkotlar varki herşeyle tamamlamak mümkün.Bi jean,trençkot,uygun desenli eşarp.Uyumlu ayakkabı ve çantayla çok da şık bi kombinasyon oluşturmak mümkün.Ben özellikle tesettürlü hanımlarda abartıyı sevmiyorum.Her zaman dediğim gibi önemli olan sadece uyum.Artık her markadan bizlere uygun kıyafetler bulmak mümkün.Çok konuştum daha da konuşurum aslında :)) Neyse didemcim umarım faydalı bişiler yazabilmişimdir,sevgilerimi gönderiyorum.

mavi siyah cizgili gömlege bayildiimmmm

selamun aleykum nagihan kardesim;aslina bakarsan tevafuk eseri bu blogla karsilastim ama blogtan ziyade senin benim icimde mutluluk uyandiracak kararin dikkatimi cekti..cok guzel ve dogru bir karar almissin rabbim bu karar istikametinde seni daim eyler ins..tesettur hakkinda kendi fikirlerimi soylemeden edemeyecegim..yardim istemissin bilmiyorum dikkate alirmisin ama degerli kardesim tesettur deyince neden aklimiza sadece tunikler gelir bilmiyorum eger bu karari almissan ve samimi olduguna inaniyorsan hakkini vermek gerekiyor degil mi??benim sana tavsiyem midi pardesuler ile baslaman zamanla bunu normal pardesulere cevirmen olacaktir..hemen soyle dusunme aa ben giyemem ama cok kadinsi tarzim degil cumleleri aklindan gecme ihtimaline karsilik bende sana diyorum ki tuniklerden cok daha sik ve hos pardesulerin oldugudur..spor,klasik vs bunlarin cesitleri artik tesettur magazalarinda mevcut..hem tuniklerden,trenckotlardan daha sik durdugu kesin cunki tek parca giyinmis oluyorsun..renk karmasaligina sebebiyet vermeden hem sade,hem asil oluyorsun..bu konuda yardim istersen msn adresimden sana bir suru istedigin modelde pardesuler gosterebilirim yinede tercih senindir..esarp konusunda ise cok sade baglama sekillerini tercih etmeni isterim..bu bloga emek veren kardesimizede ayrica tesekkur ediyorum..en sevgiliye emanetsiniz.. sevgilerle

Gerçekden sura adlı bayan yorumunda çok güzel ifade etmiş yorum yazmaya gerek bile kalmamış 🙂 inaniyorsak hakkini vermemiz gerekiyor. Hanım hanımcık olmamız gerek diye inanıyorum.
Eylülünde dediği gibi ilk kapandığımızda bizlerde çok acemiydik herşey yavaş yavaş oluyor önce emekleyip sonra ayağa kalkıyoruz. Allah inş hakkıyla kapanmayı nasip eder. Bi başlayınca devamı geliyor önemli olan adım atmak. Kutluyorum kendini.

Selamun Aleyküm sevgili kardeşlerim hepinize çok teşekkür ederim. inanın beni dikkate alıp benim için yorumda bulunmanız beni çok duygulandırdı.tavsiyelerinize uymaya çalışıcam. galiba ilk işim gardrobumu yenilemek olacak:)benim için başta sevgili Didem olmak üzere arkadaşlarımız yoruldular gerçekten hakkınız geçti helal edin:)

ayy o ilk gunlerı sorma o zamanlar bukadar buyuk bir sektör bile yoktu..
şimdi daha kolay..

şu fuşi pembeye bayıldım. zaten favori renklerim pembe ve mor… eşim bzen diyor gene pembe almışş gene mor almışşş:PPP seviyorum ne edem 😛 hayırlı cumalarrr

Merhaba,tesettura girmek kelimesi bana biraz tuhaf geliyor, tabiki hepimizin dinimizin emrettiği üzere örtünmesi lazım ama bu cümle açık olanları biraz korkutuyor sanırım. Bende önceden açıktım hemde baya bi açıktım ama çok şükür rabbim doğru yolu görmemi sağladı. Şimdi o arkadaşa benim tavsiyem nasıl rahat edebilecekse şu ana için öyle giyinsin alışana kadar başörtüye çünkü; ben ilk başörtü taktığımda, boğazımı sıkılıyo gibi geliyodu, ama pes etmedim, çok şükür 12 yıl oldu bide artık kapalıların başı açık insanlara göre daha fazla seçeneği var bence eskiden böyle değildi. Sevgiler.

Didemciğim, maşaallah ne kadar güzel şeyler paylaşıyor ve ne kadar hayırlı işlere vesile oluyorsun…

Sevgili Nagihan,şimdiden tebrik ederim seni de..Rabbim dinimizi layıkıyla yaşayanlardan eylesin bizleri inşaallah..

Sevgiler…

Bir Yanıt Bırakın

