turkuazesarp

SİYAH TRENÇKOT

Posted on: Aralık 17, 2009

(Fotoğraf üzerinde değişiklikler yapılmıştır!)

Ne kadar uzun zaman oldu yazmayalı… Aslında 6 gün çok uzun bir zaman değil tabi ama blog güncellemek için, çok uzun gibi geldi bana…
Doğal olarak blogumu ve bu süre zarfında okuyamadığım blogları çok özledim. Arada bir baktım tabi 😉

Yoğunluk yazdığımda, herkes tatlı bir telaşım olduğunu düşünmüş sanırım, çok tatlısınız. 🙂 Ama malesef daha başlamadı o telaşlar sadece işlerim çoktu bu ara…

Bir önceki postun yorumlarına ve bazı maillere cevap verememiştim ve burdan topluca hepinize teşekkür etmek istiyor ve yoğunluğumun nedeninin ileride sizlerlede ne olduğunu paylaşacağım işlerimden dolayı olduğunu söylemek istiyorum…

Sıra geldi fotoğraflara, dün Eminönü’ne kumaş almaya ve rutin malzeme alışverişine gitmeden önce sizler için fotoğrafladım.

Siyah Trençkot herkesin gardolabında olması gereken klasik bir parça.
Bende bu pileli siyah trençkotumu sizlerşe paylaşmak istedim. Gerçi siyah bir şey ne kadar profesyonel makina ile çekilse de ayrıntılar malesef çok zor belli oluyor. Yine de umarım beğenirsiniz.

Siyah Pileli Trençkot: Pierre Cardin
Eşarp: Vakko
Ayakkabılar: İnci
Gri Jean: Mavi

Pembe Eşarp, diğer detaylar ve Eminönü Gezisi pek yakında… 🙂

13 Yanıt to "SİYAH TRENÇKOT"

Sevgili Didem öncelikle yazılarını büyük bir zevkle takip ettiğimi bilmeni isterim. Güzel fikirler edinmemize vesilesin .:)

Daha öncede sormak istemiş vazgeçmiştim. Ama dayanamadım soruyorum eğer çok özel değilse sorumu cevaplamanı ümit ediyorum.
Acaba eşarbının markasını göstermenin bir sebebi var mı?

Yanlış anlaşılmak istemem kesinlikle art niyetle sormuyorum. Kendi adıma giydiğim hiçbirşeyin marksının görünmesini istemem, rahatsız olurum bu durumdan. Ancak bir süredir olduğum şehirde de genç kızların eşarplarının markalarını özellikle gösterir şekilde tamalarından da etkilenerek acaba bir özelliği var da ben mi bilmiyorum diye düşünmeye başladım.Bir bilene sorayım istedim sadece.

Sevgiler.

çok merak ettim kumaşları yaa:)

İnş. 6 gün sürmez;)

6 gün blog icin asr gibi gelir:)
trenckot harika!

Super gorunuyorsun yineee : ))

Didemciğim ne zamandır yeni postunu bekliyordum, hele haftasonu söz vermiştin gözüm kumanda panelindeydi:) Ama beklediğime değmiş, kombinini koymuşsun. yine çok hoşsun. Trençkotun Armağanın bir ara meşhur olan kapına benziyor, çok beğendim. Hele eşarbın çok çok güzel…

didemciğim trençkotun modeli hiç belli değil ya 😦
bide askıda çekseydın keşke o zamn belli olmai htimali olabilrdi..

hanım hanımcıksın yine 🙂

Çok yakışmış şık olmuşsun. Bende siyah ve krem trençkot arıyorum ama bulamadım istediğim gibi bi model genelde kısa ben biraz uzun istiyorum. Senin uzunluk falan güzel, duruşda güzel ama model hiç belli değil.

Didemciğim resimleri büyüttüm siyah olmasına rağmen trençkotun bütün detaylarını gördüm 🙂
Marka konusunda ben de bir şeyler yazmak istedim. Aslında ben de desen bozulmadığı sürece marka yazısını iç tarafa getirmeye çalışırım, hatta bunun için yakınlarımdan bana kızan bile oldu, o kadar para vermişsindir içine getiriyorsun. ben de önemli olan bu eşarbı beğenip sahip olmam demiştim. ama neden içe getiriyorum, aslında marka hamallığı yapmak bazen zoruma gidiyor , öyle abartılı marka basıyorlar ki yazı bana iğreti geliyor veya psikolojik olarak gösteriş meraklısı, görmemiş durumuna düşmekten de korkarım. ama bazı desenleri öyle basıyorlar ki mecburan marka yazısını uca getirmek gerekiyor. tabi bir de çoğunlukla eşarp ucumu dış giysimin içinde takıyorum.

şu da var ki benden özellikle marka yazısı basılı eşarp isteyen çok oluyor, bazen eşarbı beğendikleri halde marka yazısı basımı yoksa almıyorlar.

eşarplara karşı benim de hastalığım var, mesela yolda vitrinlerden çok yoldan geçenlerin eşarplarına bakarım, hatta çok güzel bir eşarp gördüm mü çaktırmadan o kişiye yaklaşırım ki eşarbın markasını göreyim diye 🙂 eğer markayı öğrenemezsem bazen çatlarım inan, hatta kızdığım bile oluyor ne var markayı dışa getirseydi felan diye.

şimdi senin bu eşarbının markası görünmüyor olsaydı kesin merak edecektik ve markası ne diye soracaktık…

didemciim özlettin walla kendini trenckotunla cok seker cıkmıssın aynı model bendede war ama afroditin postlarını merakla bekliyorm öpüyorm sewgiler..

çok güzelmiş canım.

Didemcim hanım hanımcık çok şeker olmuşsun 🙂

Şimal merhaba öncelikle siteden güzel fikirler edinmene sevindim çok teşekkürler. Ayrıca zarif soruş tarzın içinde tekrar teşekkürler… Eşarbın markasını blog için özellikle gösterdim. Yoksa marka takıntım yoktur pazardan aldığım eşarbıda böyle takıyorum 🙂 Sevgilerimle

Fericim İnşallah 🙂 bir an önce yayınlamaya çalışacağım…

nergiscim çok teşekkürler..

Gelin Ayşecim saol 😉

Victoracım beklettim biraz haklısın ama değdiğine sevindim 🙂 detay fotoğraflarıda yayınlıyacağım inşallah…

Nakicim çok teşekkürler. Malesef siyahta böyle bir sorun var. Ama büyütünce daha net belli oluyor sanırım…

İlkaycım beğenmene sevindim fotoyu büyütünce daha iyi belli oluyor umarım sende istediğin gibi bulursun..

Victora haklısın aslında ama seninde dediğin gibi bende blog için yazdım ve diğer ürünlerininde markasını yazdım blogumun amacı bu çünkü fikir vermek 🙂

Neslicim çok teşekkürler bende öpüyorum 😉

Lale saol canım 🙂

Eylülcüm hanı hanımcıksam tamamdır 😉 teşekkürler canım

Bir Cevap Yazın

