turkuazesarp

DIY: ELDİVEN SÜSLEMECE { TEK TAŞLI ELDİVEN :) }

Posted on: Aralık 7, 2009

Bu eldivenleri yazdan çıkarmıştım süsleyeceğim diye 🙂 Sonunda geçen hafta Aydancığımın bize gelmesiyle gerçekleştirebildim bu isteğimi.

Elimdeki süslerin hepsini ve tabiki olmazsa olmaz silikon tabancasını ortaya döktük. Benim aklımda fiyonklu ve taşlı kokoş bir süsleme düşüncesi vardı. Kendisi zaten altın renkli ve pırıltılı ama bana yatmez tabi daha da süslü olması lazım.

Üstteki fiyokları kristal altın rengi tülden yaptık. Şerit swarovski taşlardan kestik sonra, üzerine yapıştırdık ki Aydan’cım bu düğmeyi gördü ve bunuda yüzük gibi buraya dikelim dedi. 🙂

Tabi benim çok hoşuma gitti bu fikir, hemen yaptık. Zaten Aydan’ın bu konulara olan eğilimini bildiğim için o yüzden onunla yapmak istemiştim. Kendisinin bu konularla ilgili projeleri var en kısa zamanda onada bir site açıcağız inşallah. Bu eldivenlerden isterseniz bana mail atın ben kendisine ulaştırırım. 🙂

Umarım beğenirsiniz.
Sevgilerimle…

Reklamlar

14 Yanıt to "DIY: ELDİVEN SÜSLEMECE { TEK TAŞLI ELDİVEN :) }"

yok artıkkk ayy yüzük olayına bayıldım canım yaa :))

Ne kadar yaraticiiii : )))

CANIM ÇOK GÜZEL OLMUŞ YAAA

canım çok güzel olmuş :)))))

çok güzel olmuşlar didem,,güle güle kullan.

bende eldıven dikiyorm kendime dirsek boyu:) yakında paylaşacagım.
sevgiler.

kızlar sızde ne cevherler varmıs bayıldım ıkınızıde opurum aynısından banada yapın mucuk 🙂

çok süper olmuş tam benlik..

Tüllü olan kısmı pek bi güzel olmuş 🙂

iki sirin bir araya gelince cicili seyler ciktigini goruyoruz… Hos bir calisma olmus… Guzel bir hafta diliyorum medinem

hehee sonunda didemi de kendimize benzettik oda girdi bu crafting işlerine 🙂 hadi hayırlı olsun bakalım:) Çok beğendim bu aradaaa güle güle giy:)

çok kokoş,çok orjinal…
acayip hoşuma gitti yaa
emeğine sağlık…

Merhaba,
Blogunuzu yeni kesfettim. Tesetturlu insanlara olan onyargiyi kirmak icin, sizin gibi arkadaslarin cogalmasi gerek.
Uzaklardan da olsa, size saygi ve sevgilerimi yolluyorum.

Cok kokos olmuslar 🙂 Ama ben sahsen takamam göz alici 😛
Arkadasinin sitesini de acinca haber verirsen seviniriz 😉

çok hoş olmuş,yaratıcı gerçekten..ilham kaynağı oldunuz bu fikirle 🙂

Bir Yanıt Bırakın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: