turkuazesarp

AYAKKABILI VE MAKYAJ MALZEMELİ DESENLİ EŞARPLARIM

Posted on: Aralık 6, 2009

İşte Eylül’den aldığım eşarplar. Bu tarz desenlere bayılıyorum. Çok tatlılar.
Lacivertli kırmızılı olanı midi pardesümle taktım. Çok güzel oldu. Sizce de çok tatlı değiller mi?

Dünde Elbise desenli aldım bir tane onuda en kısa zamanda yayınlayacağım. Birde fincan desenli var.🙂

Teşekkürler Eylülcüm.🙂

5 Yanıt to "AYAKKABILI VE MAKYAJ MALZEMELİ DESENLİ EŞARPLARIM"

Rica ederim didemcim,güzel günlerde kullanırsın inşallah,çok yakışmıştır eminim,sevgiler canım🙂

ay ayakkabili olan cok güzelll cookk begendim… bu yil modami onlar… ayyyy

ayakkabili olanlara bayildiiim :)))

Cok güzel esarplar yaa, bende sevdim😉 Moda Sokagina bende bakinicam bu ara esarp arayisindayim zaten😉

çok güzel hepsi güle güle tak….

Bir Cevap Yazın

