turkuazesarp

MİMLİ SORULAR :)

Posted on: Aralık 5, 2009

http://www.nohutodabaklasofra.blogspot.com’un Yazarı Sevgili Gülcan beni mimlemiş. İŞte mim soruları ve cevaplarım….

BLOĞUNA NEDEN BU İSMİ VERDİN ?

Aslında bunun cevabını burada yazmıştım. Aynen aktarıyorum.🙂 Çünkü, turkuaz rengini çok seviyorum ve turkuaz rengi genelde Türk rengi olarak bilindiği için bu ismi tercih ettim.

BLOĞU YAZARKEN ATTIĞIN STAR TİRİBİ ?


Blogumu hobi olarak yazıyorum ve asla her gün yazı yayınlamalıyım düşüncesiyle yazmıyorum.
Yani yazı yazmayı canımın istemesi lazım, mecbur hissetmemem lazım…

EN SON ALDIĞIN GARİP ŞEY ?

O kadar düşündüm hatırlayamadım. Hatırlarsam yazıcağım ama. Mutlaka vardır çünkü.🙂

ŞEKER GİBİ OLDUĞUN ANLAR ?

Sevdiklerimle güzel vakit geçirdiğimde,
Çikolata eşliğinde Türk kahvemi ve çayımı yudumlarken,
Kahve Dünya’sında fondü yerken,
E birde alışveriş yaparken güzel şeyler bulmak ve almak.

ARKADAŞIM SORMAYIN DEDİĞİNİZ ŞEY ?

Şu anda ‘‘Düğün ne zaman?” sorusu🙂

AYNAYA BAKINCA GÖRDÜĞÜM ?

Artık çocuk değilim. Yavaş yavaş büyüyorum galiba.😦

BU BLOG SAHİBİ NERELERDE GÖRÜNÜR ?

Aay bunu yazmasam.🙂 Bugün Bahçeşehir Pazarındaydım mesela. Sadece onu söyleyeyim olur mu🙂

5 Yanıt to "MİMLİ SORULAR :)"

Merhaba.Sizi hicri yılbaşı kutlamamıza davet ediyorum.Şehr-i Bursa'dan sevgiler…..

cevaplar cok samimiydi canım sevgiler..

merhaba didemcim..dikkat ediyorum sende benim gibi sürekli bahçeşehir pazarındasın😀 neden hiç karşılaşmıyoruz:D nerde oturduğunu çok merak ediyorum sende bahçeşehirde misin?öptüm canım….

Sevim merhaba; Aslında hep değil ama rada gidiyorum🙂 Mail atarsan nerde oturduğumu yazıyım sana canım. Sevgiler

Makcing; davetiniz için teşekkürler

Lalecim çok teşekkürler sevgiler

Bir Cevap Yazın

