turkuazesarp

TESETTÜRLÜ ETEK BLUZ KOMBİNİM

Posted on: Aralık 4, 2009

(Not:Fotoğraf üzerinde değişiklikler yapılmıştır!)

Sonunda bayramda giydiğim etek bluzu yayınlayabiliyorum. Aslında bayramdan önce almıştım ama bayrama uygun olduğunu düşündüğümden ilk gün bunları giyindim. İşte yayınladığım midi pardesünün içindeki etek bluzum bunlardı. O gün taktığım eşarbın detaylı hali ise burada…

Not: Normalde bu desenleri kulladığımızda altına düz bir renk seçmemiz gerekir. Ama bu ikisini aynı anda kulladığımda göz yanılması olup elbise gibi gözükmesi hoşuma gittiği için ikisini birlikte kullandım.

Umarım beğenirsiniz.

Sevgilerimle…

15 Yanıt to "TESETTÜRLÜ ETEK BLUZ KOMBİNİM"

ilk yorumu ben yapıım cook seker we sık olmusun didemcim bluzuna bayıldım cok yakısmıs..sewgiler

Canım gayet güzel bir kombin olmuş, sana da çok yakışmış:)

Bu arada etek diktirmeyi düşünüyorum ama spor birşeyler, önerilerini bekliyorum,sevgiler

çok yakışmış..;) bluzu sevdim gercekten..;)

Buluzuna bende bayildiiim :))
Ama bencede altina farkli renk etek giysen daha hoc durabilirdi ama yinede boylede cok guzel yanlis anlama. Cok sIk olmussun🙂

kıyafet kadar taşıyan da önemli çok şık durmuş:)Allah nazarlardan esirgesin…

maaşallah canım her zamanki gibi çok tatlısın yine o kumaşta biyeli cep çok güzel durmuş bizde şu an kursta etek dikmeye başlıyoruz geçen yıl dikmiştik ama hazır kalıplardı şimdi kalıpları artık kendimiz kalıbı üretiyoruz daha doğrusu temel kalıp üzerinden geliştiriyoruz neler yapıyorlar neler bi tamamlansın yayınlamaya başlıycam inşallah:)bu arada bende model arayışı içerisindeyim:))

ne kadar şıksınız masallah…

çok güzel olmuş.kıyafetlerime küçük çiçekler kondurmayı sevdiğimden o bluzdaki güllülere bayıldım.

kıyafetinizin markasını öğrenebilir miyim acaba kopya çekeceğim de korkmayın pişti olmayız ist.değilim ki :))

çok şık olmuşsun arkadaşım.. Bluzuna bayıldım gerçekten… Zaten çiçekleri gülleri severim kıyafetlerde çok güzel uyum sağlamış.. Maşallah..

kedi kizzz🙂 bluzun detaylari cok hos bayildim

çok ama çok şık Didem'ciğim güle güle eskit

Neslicim çok saol canım yakıştırdığın için sevgiler

tuba; merhaba. Senin için bir posta yayınlayacağım ozaman görsel fikir olsun🙂

Rumeysa; çok teşekkür ederim.

Ayşecim haklısın aslında öyle giyinmek gerekiyor. Ama ben bu halinide çok sevdim.🙂

Fericim çok teşekkür ederim çok incesin🙂

Reyhan; çok saol tatlı sözlerin için ne güzel dikiş kursuna gidiyorsun demek. Etek modelleri yayınlayacağım inşallah.

Glc; şık bulmana sevindim.🙂 Çünkü o günkü amacım şık olmaktı. Çok teşekkürler.

Fatma; evet kıyafetlerde böyle detayları bende çok seviyorum. Beğendiğin için teşekkürler…

Ülkü markalarını tam olarak bilmiyorum ama Fatih'te wella'dan aldım. Etek hanzede markaydı galiba🙂

Jelicim güzel sözlerin için çok teşekkür ederim. Kıyafette bu detaylar farklı bir şıklık oluşturuyor. Bu yüzden bende çok seviyorum🙂

Nergisciim, çok saol canım kedi kızı bir sen söyledin🙂

Çileklim sen beğendiysen tamamdır😉 saol tatlım

cok begendım yakısmıs masallah

Bir Cevap Yazın

