turkuazesarp

OKUYUCULARDAN GELENLER {SEVECEN’İN EŞARP SAKLAMA YÖNTEMİ }

Posted on: Aralık 4, 2009

Fotoğrafların üstüne tıklayarak büyütün…

Sevgili Sevecan yeni bir blog yazarı. Geçen benim eşarpları muhafaza etme yazıma yorum bırakmasıyla tanıştık. Ve hemen bana kendisinin bulduğu yöntemi fotoğraflayıp gönderdi. Çok teşekkür ediyorum kendisine.

İşte Sevecen’in bulduğu yöntem.

Kendisinin yazdığı maili aynen aktarıyorum🙂

”İşte benim yöntemim…..Aylar sonra bile bir eşarbı çıkarıp takınca hiçbir kırışma olmuyor..

Burası oğlumun odası…Kapı süsünün arasına mutfak süngeri kestim ve sıkıştırdım.

Hepsini oraya iğneliyorum….Misafir gelddiğinde falanda kötü bi görüntü olmuyor…Kapının arkasında kimse görmüo:)

Belki bazı arkadşalara fikir olur……

Blogunu hergün keyile okuyorum daha doğrusu bişeyler eklediğin zaman:)

Sevgiler….

Siz de Günlük hayattan veya özel günlerinizden farklı eşarp bağlama stillerinizi, tesettürlü ve şık kıyafetlerinizi, nişanlıklarınızı, gelinlikleriniz vs… burada yayınlamak isterseniz, fotoğraflarınızı, bana yani turkuazesarp@gmail.com adresine gönderebilirsiniz….

5 Yanıt to "OKUYUCULARDAN GELENLER {SEVECEN’İN EŞARP SAKLAMA YÖNTEMİ }"

selam bende yillardir bu yontemi kullaniyorum gercekten daha pratik ve daha az yer kapliyor

:))
Bende perdeye igneleyerek sakliuorum🙂

Teşekkürler Didem'ciğim arkadaı da kutluyorum ne cici bir fikir bu böyle🙂

Benim yöntemde böyle, kizimin gardrobunun yan kismina igneliyorum😉 Zaten gardropta kapi arkasinda kötü gözükmüyor😉 Aylarca kullan as ohh ne rahat😀

BEN TEŞEKKÜR EDERİM….YAYINLADIĞIN İÇİN…OZAMAN Bİ BLOGUMUZ YOKTU :)ARTIK ACEMİDE OLSAM BİŞEYLER YAPMAYA ÇALIŞIYORUM İŞTE….BU YÖNTEM SÜPER YA…..ZATEN HEMEN HERKES İĞNELİYEREK MUHAFAZ EDİO EŞARPLARINI AMA..BENCE TÜLDE HOŞ DURMUO ARKADAŞLAR..BU TARZ GÖRÜNMEYELER YERLER DAHA UYGUN GİBİ…

Bir Cevap Yazın

