turkuazesarp

MİDİ LACİVERT PARDESÜ VEYA LACİVERT TRENÇKOT

Posted on: Aralık 3, 2009


(NOT: Bu fotoğraf üzerinde değişiklikler yapılmıştır!)
Aslında bu pardesü bayram için süpriz oldu bana. Hiç aklımda yokken yine arefe günü Wella’ya gitmem ve kendimi o güzel cicilere kaptırmamla her şey bir anda oluverdi. 🙂 Bayram için almamıştım aslında bu pardesüyü, etiketleri ile dolabımda giyinmeyi bekleyen cicilerin arasına koymuştum ama evden çıkmadan önce son bir kez gözgöze geldik ve hemen alıp üstüme geçriverdim. 🙂 Neyseki eşarbım hem içimdeki etek bluza hemde buna yakışmıştı. Ama ayakkabılarım biraz sırıtıyor gibi geldi bana. (Hatta şu an fotoğrafta daha çok sırıtıyor gibi ama normalde o kadar değildi.) Bu yüzden bayram günü lacivertli ayakkabı aldım. Onlarla kombinimi bu gün fotoğraflayacağım.

* Lacivert çok kullandığım bir renk tonu değil, ama bu tonunu çok sevdim.
* Bu kış geçen senenin aksine salaş ve üstüste giyilen kıyafetler değilde derli toplu olmak moda!
* Ben bu modayı sevdim ve son zamanlarda daha hanım efendi giyinmeye başladım 🙂
* Alışveriş yaparken tesettür modasının son zamanda ne kadar gelişip, güzelleştiğini farkettim ve mutlu oldum.
* Çeşit çeşit pardesü seçenekleri dünya markaları ile yarışır derecedeydi. Abartmıyorum!
* Fotoğrafları bloga yüklemeden önce düzeltiyorum bazı yerlerini kesip kırpıyorum ama bu fotoğrafın kalitesini düşürüyor, o yüzden fotoğraf biraz küçük kusura bakmayın.
* Ama fotoğrafın üstüne tıklayarak büyütebilirsiniz.

Sevgilerimle….

20 Yanıt to "MİDİ LACİVERT PARDESÜ VEYA LACİVERT TRENÇKOT"

slm didemcim…pardesün ve başörtün çok şık sanada çok yakışmış.pardesünü nerden aldığını öğrenebilirmiyim.bende değişik pardesü aratışı içindeyim.payşaım için teşekkürler.kendine iyi bak.

pardisön çok şık gerçekten..başörtünde öyle ..ayakkabı için bişey demiyecem 🙂

Sevimcim merhaba pardesüyü Fatih'te wella mağazasından aldım çok şık şeyler var ama arefe günü kapış kapış gidiyordu hala kaldımı bilmiyorum 🙂 sevgilerimle

Papuç çok teşekkürler. Beğenmene sevindim. O zman yeni ayakkabıyan yorumlarını bekliyorum 🙂

herzamankı gıbı cok sıksın didoşum gecmıs bayramınızı kutlarım öptüm

Cok güzel bir kombin olusturmussun 😉
Pardesü pek giyinmem ama bunu bende cok sevdim, trenckot falan giyinirim bazen bu da o tarz aslinda baslikta yazdigin gibi.
Güle güle günlerde giyin hep 🙂
Sevgiler

pardesün çok hoş canım…lacivert rengi ben çok severim…en favori renklerimdendir…güzel bir kombin olmuş…güle güle giy…

didem çok hoş görünüyosun.Ben de tesettürde pardesü tercih ediyorum.Ama istediğim modelleri bulmakta zorlanıyorum.annemin başına musallat oluyorum şunu dik şurası şööle olsun,burasınıı bööle yap diye:)

Pardesü mevzusuna daha sık yer veririsen memnun olurum.
sevgiler…

Didemciğim güle güle kullan cicini. Pardesü veya Cap herneyse çok güzel gerçekten :). O mağazada kabinden hep bu pardesüyü deneyenler çıkıyordu ve benim dikkatimi hemen arkası çekti, nedense gördüklerimde arkaları hep potlamıştı senin boyun baya uzun olduğu için sanırım çok da şık durmuş sende. Ayakkabı olarak gri renk de çok güzel olur. ben çok eskilerde hep lacivert kullanırdım şimdilerde pembe-gri, kahve-hardal renklerine taktım. Ama bu lacivert benim de çok hoşuma gitti, hakkaten farklı bir ton. Gri buluzumun altına bu renkte bir lacivert etek almayı umut ediyordum. Ama hele şu annenin eşarbı da ben de olsaydı ne güzel olurdu böhüü Ben bu eşarbı nasıl unutcam :(((( Annene söle onun seçici zarif ellerinden öperim…

mrb didemcim pardesünle cok seker cıkmıssın cok beendim dier fotolarını da merakla bekliorum..öpüyorm

Didemcim cok begendim bayramligini, gule gule giyin 🙂 Pardesune de bayildim. Turkiye'ye geldigimde ilk isim boyle pardesuler bulmak olucak! Ozellikle her gun okula giderken ne giyinsem derdine en kolay cozum boyle ceketler 🙂

Cok seker olmussun 🙂

hanım hanımcık 🙂 bende o yoldayım didem içten dürtü geliyor sankı bide mezun oluncaa,uysal giyinmek istiyor insan .

kıyafetın cok gü zelmiş güle güle kulan canım artık gelirsem götürürsün benıde oraya 🙂

Hayalcim çok teşekkür ederim canım bende senin, gamzenin ve şengül teyzemin geçmiş bayramını kutlarım.

Kelebekcim bende yavaş yavaş alıştırıyorum kendimi ama bu midi boyları yakıştırıyorum kendime kotlarlada çok şık durdu.

sihirli sepet çok teşekkürler lacivert ağır duruyor tok bir renk 🙂

Fericim inşallah daha çok yer vericeğim artık. Annen dikebiliyor demek ne güzel. Artık şık pardesü bulmak daha kolay ama 😉

Victoracım öncelikle annem için söylediğin güzel sözler için çok teşekkür ederim Pembe kahve benimde favorim bu pardesü kotlarla çok yakıştı. Potluk bende olmamasına şimdi dahada sevindim.

Nesli çok saol en kısa zamanda etek bluzuda yayınlayacağım…

Banucum çok teşekkürler umarım dilediğin modelde pardesüleri bulursun.

Ayşecim saol sende öylesin 😉

Nakicim evet hanım hanımcık 🙂 çok tatlı bir kelime 😉 Tabi götürürüm canım ne demek. Gezeriz bol bol canım

Bana belden bağlı modeller hiiç gitmez, harika taşımışsın didemcim trenckot kombinler derli toplu hemde şık duruyor gerçekten..

Sevgilerimle öpüldün canım

merhaba dıdem hanım.. uzerınızdekı pardesu gercekten cok hoş..eger cok begendıysenız magazamıza beklerız baska renklerıde var.. 🙂

duzce (ayse)

düzce ihya giyimde aradığınız tüm midi pardesülerden bulabılırsınız.Ayrıca tarz olarakda sızlerın tarzına gıdecegınden emınım.. hepınızıde beklerımmmmmm..

fotograflarla oynamani anliyorum ama biraz fazla degisiklik yapiyorsun anlasilmiyo bazen giydiklerin yaa 🙂

Bir Yanıt Bırakın

