turkuazesarp

BAYRAMLIK ÇİÇEKLİ EŞARP :)

Posted on: Aralık 1, 2009

Kurban Bayramından sonra herkese Merhaba! Bayram girmeden önce bayramınızı kutlayamadım kusura bakmayın. E bayramda da ziyaretlerde ve İstanbul dışında olunca ancak şimdi yazı yayınlayabiliyorum. Yine de geçmiş bayramınız mübarek olsun, inşallah gelecek tüm bayramlar da geçtiğimiz bayramlardan daha güzel olur….

Tesettür Modası blogu yazarı olarak eşarp fotoğrafı ne kadar da az yayınlamışım diye düşündüm, tesettür blogu olmayıpta eşarp yayınlayan arkadaşlarım var gerçi.

İyi ki ilk olarak Türkiye’de Tesetür Modası ile ilgili blog yazmaya başlamışım diyorum, bu bir çok kişiye örnek oldu, böylece tesettür modası ile ilgili bloglar çoğalmış oldu, bu beni çok memnun ediyor. Çoğunu da çok severek okuyorum en çokta nakicim, reyhancım ve Eylülcüm’ü zevkle takip ediyorum.

Hatta geçen gün Eylül’le buluşmayı düşündük.🙂 Buda benim aklıma ”Tesettür Modası Blog Yazarları ile ilgili Buluşma” fikrini getirdi.
Tabiki dileğen herkes katılabilir. Bunu şimdilik bir köşeye yazıyorum. ama fikirlerinizide bekliyorum bu konuda…

Gelelim asıl fotoğraftaki eşarbıma evde bayramlığımın üzerine🙂 en çok uyan eşarp buydu. Bu eşarp ise annemin ve neredeyse 10 yıldan fazla olmuş annem alalı.🙂 Umarım beğenirsiniz.

Bu arada bayramlığımı, üzerime giydiğim pardesüyü, İlknur’un eşarp saklama ile ilgili yolladığı fotoğrafını ve Eylül’den aldığım eşarpların fotoğrafları var sırada…

Ne çok şey birikmiş böyle..🙂

Sevgiler….

19 Yanıt to "BAYRAMLIK ÇİÇEKLİ EŞARP :)"

geçmiş bayramın kutlu olsun canım.
eşarp çok güzel ve şıkmış.sevgiler..

geçmiş bayramını tebrik ederim canım. evet tesettür blogu olarak ilk blog seninkiydi ve kardeşimle seni keşfettiğimizde çok sevinmiştik, hemen beni çağırmıştı, abla bak çok güzel bir blog buldum diye🙂 sanırım moda cadısından bulmuştu seni, tam emin değilim. ama böyle blogların çoğalmasına seviniyorum. daha önce diğer moda bloglarını takip eder tesettüre uygun tarz kapmaya çalışırdım. güzel giyinen bayanlara bayılıyorum. bilmiyorum ilerde bu günlerde giydiklerimizi beğenir miyiz yoksa yadırgar mıyız ama zannediyorum ki artık tesettür olarak tarzlar oturmaya başladı, çok güzel kombinler görüyorum ve bu tarz bloglar nacizane bir okul gibi olacaktır🙂 Ben ilerde tesettür modası dergileri çıkacağını veya moda dergilerinde tesettür sayfası açılacağını düşünüyorum. Artık tesettür markalarını da AVMlere kabul ediyorlar mesela…
Annenin bu eşarbına hayran oldum inan, artık bakmak için bu bloga gelir dururum öyle de bir huyum vardır napiim güzel şeyler içimi açar beni mutlu eder.
Bu pardesüyü de mor elbisenle aldın sanırım ama ben bu pardesüde bir sorun görüyorum, arkadaki katlar potluyor ve çok kötü bir görüntü çıkıyor sen memnun musun acaba?
Buluşma nerde olur acaba, Eylül Ankarada, Naki Adanada bir planınız var mı?

teşekkürler didemciğim link için.
okunmaya deger kılındıgım için.
hoş ben kendımı tesettür bloguna pek dahil etmıyorm,temel çizgim zevk_ü sefa :)kıyafet kombınım olmuyor genelde.sizlerden ayrılan bir yönüm.

buluşmaya gelince istanbula gelmişiğim oluyor epey,ilk geldiğimde mutlaka görüşmek, tanışmak isterim..hatta fatih teki hoş butıklere mağazalara benı götürme fırsatınız olursa ,buluşmanın tadından yenmez,çünkü istanbulda bi tek fatihi bilmiyorm.

sonrasında eşarp sonbahar temalı,çok hoş…

taklıt mı oluyoruz biz şimdi😛 dermişim şaka tabıkı.
hepınızın hepımızın yerı ayrı..
seni okurken başka zevk,eylülü okurken başka zevk ve daha diğerleri..
tadlar ayrı,takibimde sonsuz🙂

görüşmek üzere diyeyim o zaman;)
kızz eylül konya ya gelicem haberın ola🙂

Didemcim ne tatlısın sen böyle,çok teşekkür ederim güzel sözlerin için canım benim.Sana heveslenip açtım bende blogu iyiki açmışım diyorum :))

Cansudere, beğenmene çok sevindim canım çok teşekkürler.

Vİctoracımi öncelikle eşarbı beğenmene sevindim çoook teşekkürler ennemede ileticeğim. Pardesü aynı mağazadan evet🙂 ama farklı günlerde aldım. Çok güzel bir butik orasıı… Pardesü tam maxi değil midi boy o yüzden rahatsız edecek kadar kötü görüntü olmuyor.
Bu arada tesettür modası dediğin gibi çok ilerledi çok güzel tasarımlar var artık.
Tesettür dergisi ise çıkmak üzere pek yakında benden söylemesi🙂

Tatlım çok teşekkür ederim bu güzel yazıda bana da yer verdiğin için.Ben blog diye bişeyin var olduğunu bilmezken sadece giyim olarak araştırmaya başladım ilk laçincim çıktı karşıma ve zamanla seni keşfettim Allah nasip etti hiç aklımda yokken aranıza katılıverdim çok da iyi oldu hepinizi tanıdığım için çok mutluyum her zaman yorum bırakamasamda yakından takip ediyorum özellikle seni,nakiciimi,eylülcüğümü;) iyi ki varsınız canım:))
gelelim eşarbına direk bakınca bi tahmin yapayım dedim ama çıkaramadım tabii:)) süpermiş hayatım bayıldım renklerine ne güzel şimdi annemi sıkıştırıcam neden bana eşarp saklamamış diye:))
buluşma zamanı innnşallah bende müsait olurumda gelebilirim..özellikle seni çok merak ediyorum bikaç hafta önce bakırköyde devib mağazasının önünde bir kızcağızla gözgöze geldik gayri ihtiyari o an aklımdan sen geçtin neredeyse seslenecektim ama yok canım sanmıyorum diye geçirdim aklımdan:)geçen yazında boyunuda yazınca sen olmadığına tamamen kanaat getirdim canım..

Nakicim; Evet aslında senin blogunda çok daha güzel konularda var🙂 Ama ben yinede tesettürle ilgili yazılarınada yaptığın diy projelerinede bayılıyorum🙂

İnşallah orta bir günde bululuruz İstanbulda ve dediğin gibi bol bol gezeriz butikleri neden olmasın e biz biraraya gelirsek zayen en sevdiğimiz şeyi yaparıs tabiki🙂

Eşarbı beğenmenede çok sevindim canım. Bende Konyaya gidersem eylülle buluşcaam😉

Eylülcüm bende öyle diyorum iyiki açmışsın o blog sayesinde senin gibi tatlı birini tanımış oldum. Bu arada o gün söylemeyi unuttum anneannenin seside telefonda çook tatlı geliyordu ellerinden öptüğümü söylersin canım🙂

reyhancım; ne demek gerçekten beğendiğim bloglar arasındasın. Sende iyiki açmışsın blog:)
Eşarbı bende çok seviyorum gerçekten sizinde beğenmeniz beni çok mutlu etti aslında annem bana vermedi eşarbı ama ben aldım kullanıyorum yoksa hala kendide kullanıyor yani:)…
Buluşma olursa inşallah tabiki haber veririm. Bu arada belki bir yerlede de karşılaşabiliriz tabi. Biz ikimiz İstanbuldayız nede olsa… Sevgilerimle canım

bence ne olsun;msıal ben ıstanbula mı gidiyorm haberımı verım sızlere uygun bı gun kararlaştırılır.
ha sız buraya mı geliyorsunuz bıldırın bana,
konya ya mı, ankara ya mı,orda kım varsa muhakkak bıldırelım kaynaşalım🙂

Sağol didemcim oda seni çok sevmiş,çok hanımefendi bi sesti dedi🙂 Olmazsa ankarada buluşalım biz orta noktamz orası olsun,zaten mekik dokuyorum.Kardeşim üniversiteyi keşke ankaradan diilde istanbuldan bi yerden kazansaydı ne hoş olurdu🙂

Geçmiş bayramınız mübarek ola hatunlar🙂 Tesettür blogları çoğaldıkça insan mutlu oluyor Victora kardeşinde dediği gibi ne iyi olur tesettür moda dergilerinin çıkması. Reyhani renkler ve moda sokağı ve nakiyi bende yakından takip ediyorum çok güzel blogları. Bu ara didem çok az yazı ekliyosun çoğaltırsan seviniriz🙂 Eşarbın desenleride çok güzel

İlkaycım dediğim gibi yakında öyle bir dergi çıkacak🙂
Evet az yazıyorum😦 ama zamansızlıktan canım. Bİrde fotoğrafları düzenlemeye üşeniyorum bazen ondan🙂

mrb didemcim blogunu uzun süredir begenerek takip ediyorum cok tatlısın cicekli esarbında cok yakısmıs pardüseni merak ettim umarımen yakın zamnda onuda fotolarsın sewgiler..

sizi mimledim
sevgiler..

< Nesli > merhaba tatlı sözlerin için çok teşekkür ederim. Pardesünün fotoğrafını en kısa zamanda yayınlayacağım. Sevgilerimle

glc; en kısa zamanda yayınlayacağım çok teşekkürler sevgiler

Bu bloğu hazırlayan arkadaşlar.Birlikte bir şeyler paylaşmanız çok güzel.Fotoğraftaki eşarpta en az sizler kadar güzel aminim.Fakat markasının VAKKO olduğu dikkatimi çekti.Biliyorsunuz Vakko bir yahudi firması ve İsraile yardım yaptığını herkes biliyor. Bizden para kazanıp Filistinli kardeşlerimize saldırmak için kullanıyorlar.Lütfen böyle bir amaca hizmet vermeyelim. Boykot ürünlerinin listesi artık heryerde ulaşın ve bu ürünleri almayın. Bir müslüman tavrını her yerde ve her zaman belli eder. Sizden bu hassiyeti bakliyorum.

nakicim olabilir tabi ya ayarlamaya çalışalım canım…

Eylülcüm ankaraya hiç gelmedim ama neden olmasın gerçi İstanbul olsa daha çok gezme fırsatımız olur dimi🙂 bu arada çok teşekkür ederim anneannenin tatlı sözleri için.

sevgilerimle kızlar

Gecmis bayramin mubarek olsun ablacigimm..esarbini ve parduseni cok begendimmmm.. gule gule kullan.. ben uzaktan bi takipcinim :):):) mucuksssssss

Bir Cevap Yazın

