turkuazesarp

MOR UZUN FİYONKLU ELBİSE{M}

Posted on: Kasım 22, 2009

Geçen yazımda yazdığım mor uzun elbisem karşınızda… Kendisini dün ikeaya giderken giymiştim. Fatih’te yeni açılan bir mağazadan aldım. Fiyatı 85 TL. Pembe Elbisemi? Hayır daha diktiremedim. 😦
Umarım mor elbisemi beğenirsiniz.
Sevgilerimle Kıslar 😉

34 Yanıt to "MOR UZUN FİYONKLU ELBİSE{M}"

çok ciciymiş didem güle güle kullan.
bayramlık mı 🙂

Renk harika.Fiyonk zaten moda !
Eeedaha neden soruyorsun ki şekerim.Süperr =)
Güle güle kullanmışsın zaten, daha nice güzel günlerinde giyersin inşallah =)

Çok beğendim, çok şeker bir elbise iyi günlerde giy canım mürdüm bu sene tekrar moda heralde?

Sormayı unuttum didemcim, fotograf işleme programı hangisini kullanıyorsun? picasa'da güzel kolajlar yapılıyor fakat böyle değişik çalışmalar olmuyor!..

Çok ciciymiş didemcim,nasıl kombinledin merak ettim 🙂

oooo hem mor olacak hem beğenmeyeceğiz:) Bizde ailece mor aşkı var 🙂 bence çok şık,güle güle kullan:)

Seddosh; moru bende kışın çok seviyorum siyaha çok güzel bir alternatif oluyor:)

Naki; Nakicim çok saol bilmemki belki giyerim bayramdada 🙂

apsuwa; Evet bu kış mürdüm, mor çok mda 🙂 ben picniki kullanıyorum beğenmene sevindim çok teşekkürler

Eylülcüm siyah pileli trençkot ve stiletto ile kombinledim çok şık oldu;) onuda yayınlarım inşallah…

Minecim çok teşekkür ederim güzel sözlerin için. Sevgilerimle

Hmm eminim güzel olmuştur didemcim.Ben hiç bu kadar uzun elbise giymedim ama kısa ceket ve ankle botlarla giymek istiyorum bu kış 🙂 stiletto rahat oluyor dimi topukludan vazgeçemeyen benim için çok ideal 🙂

Eylülcüm bende ilk defa günlük uzun elbise giydim ama bu elbise benim tam bileklerimde değil stilettolarlada daha kısa oluyor hatta. O yüzden üzerimde fotoğraflamadım :)Benim boyum 1.73 belki ondandır. Normalde uzun bir elbise yani. Aslında ilk önce bende ankle botlarla denedim ama stilettolar daha şık durdu canım 😉

Ben senden kısayım 1.67 benimki 🙂 neyse didemcim çok konuşup oyaladım seni,güzel günlerde giy canım 🙂

s.a. canım çok şık bir elbise güle güle giy üstünde paralansın !!
bende bugün alışverişteydim çok cici bir elbise aldım koyacam inşaallah bloguma gelir bakar ve fikir beyan edersen mutlu olurum :))
selam ve dua ile

Didemciğim elbiseni güle güle giy.
Micca bu sezon da bizleri fethetmeye başladı:) Ben de bu elbisenin grisini bir tanıtım kataloğunda görmüş ve çok beğenmiştim, geçen gün özellikle onu görmek amacıyla çarşıya çıktım önce wellaya (heralde oradan aldın;) uyrayayım dedim baktım oradalar ve kardeşimle tabi ki mor olana bayıldık, hatta bir çok modeli vardı hepsini beğendik. Elbise gerçekten insanın ayağına dolaşacak kadar çok uzun bir elbise değil tam ayarında bir boyu var:) Yalnız bu sezon da bu elbiselerin taklitleri çıkacak gibi geliyor bana, dikkat ettiysen micca çok taklit ediliyor.
Stiletto ayakkabı resimlerine bakmayı çok severim hele bir de benim olsalar ne yaparım kimbilir:) gerçekten rahatlar mı, o kadar uzun topukları var ki bazen “yok imkansız belime ağrı girer” diyorum. Dur ben şimdi gidip bir kaç Stilo modeli bakayım…

Victora evet welledan aldım :)Hatta indirim vardı 3 parça şey daha aldım. Başka elbise modelleride vardı. Etek bluza farklı bir alternatif. Bu arada siyahıda çok güzel ama onu ablam aldı 😦 Çok ugundular. Stilettolarım çok topuklu değil gerçi canım. Çünkü dediğim gibi boyum 1.73 zaten çok topuklu giyince herkesten çok uzun oluyorum.O zamanda çok rahat edemiyorum.:)

arzucum çok teşekkürler tabiki bakarım sevgilerimle…

Eylülcüm ama yinede uzunsun 🙂 ne oyalaması canım seninle sohbet etmeyi seviyorum biliyorsun. :)Sevgilerimle

bence gayet şık, İstanbul da yaşamanın avantajları işte..;) hayırlı gunlerde kullan inş..;)

begenmek ne demek bayildim. Keske uzerindeyken resimleseydin. O zaman nasil durdugu daha iyi belli oluyor cok merak ettim acikcasi.

çok şıkmış gerçekten ama üstünde de görmek istiyoruz.
güle güle iyi günlerde giyip eskit inşallah

çok güzelmiş canım hayırlı olsun.

Ayşecim dediğim gibi boyu bana biraz kısa olduğu için üstümde yayınlamadın beğendiğin için çok teşekkürler sevgiler.

Zeynepcim teşekkürler yukarıda bahsettiğim sebebten dolayı üzerimde fotoğraflamadım…

cansudere çok saol canım

😀 harika didocum detay detay detay:) bin bir tane

Cok güzelmis 😉 Güle güle günlerde giy 😉

Nergiscim ve kelebekcim çok teşekkürleer 🙂

Bayramda hangi tesettür mağzasına gitdiysem bu elbiseden vardı 🙂 Didemin elbisesinden diyerek kulaklarını çınlattım. Güle güle giy.

İlkaycım evet ben aldığımda sadece bir mağazada görmüştüm amaaa 🙂 Tabi tutulunca yayıldı bende gördüm çünkü bir çok mağazada e malum uzun elbise üreten az olunca bu modeli her mağaza satmaya başladı 🙂 Teşekkürler canım

ya harika adres alsak bizde ankaralı olarak orada bulunan arkadaşlara aldırsak olmaz mı acaba…

esra olabilir aslında mağaza Fatih'te Wella

merhabalar…
elbiseniz çok cici imiş…
hala wellanın vitrinini süslüyor…
kardeşim ve ben de bu ara elbiselere merak saldık..
bir o alıyor bir ben
hatta aynısından ikimizde de var bazı elbiselerin…
şu kolları yakası fırfırlı göğsünden aşağısı pileli elbise…
nedense her mağazada her markada var.. ne kötü bir durum bayramda nerede ise pişti oluyor muşuz 😦
arminede de çok hoş elbiseler var ama ne yazık kiiii…
arkadan biraz yapışıyorlar…
tesettür elbisesi yaparken biraz daha dikkatli olsalar keşkeee….
neyse size iyi günler, elbisenizi hep mutluluk içinde giyin…

modeli çok hoş beğendim en kısa zamanda dikmeyi umuyorumm çok hoşş.

Blogunuzu yeni kesfettim ve gercekten cok begendim. Artik sürekli takip edecegim. Mor Elbiseyi cok begendim. Güle güle kullanin. Modeli ve rengi cok güzel. Bende elbiseleri cok seviyorum ama malesef yurtdisinda böyle elbise yani tesettüre uygun bulmak cok zor. Acaba bu modeli diktirsem hangi kumasdan iyi olur?
Sevgilerimle esma

Blogunuzu yeni kesfettim ve cok begendim. Mor elbiseniz cok güzel ve cok cici güle güle kullanin. Bende böyle elbiseleri cok seviyorum fakat yurtdisinda tesettüre uygun elbise bulmak cok zor. Acaba diktirtsem hangi kumastan güzel olur?.

merhaba öncelikle hayırlı olsun ben fatihde hangi mağazadan aldıgınızı soracaktım

harika bi elbise bayıldım ama fatih'e biraz zor giderim :)siz güle güle giyin….

canım bende bunun siyahını aldım daha yeni, ama bu rengi daha ciciymiş:)

Uzerinde gorsek artik su mor elbiseyi yaa valla cok merak ettim, basortu ile nasil durucak diye.

Bir Cevap Yazın

