turkuazesarp

EŞARPLARI YERLEŞTİRME, DÜZENLEME, SAKLAMA VE EŞARP ASKILARI…

Posted on: Kasım 22, 2009

(Pantolon askısıydı, eşarp askısı oldu !)

(Eşarp askısı ise şal askısı…)

Bugün İkea’ya gittik. İlerideki evim için bir sürü yeni ciciler aldım. (Daha doğrusu biraz çeyiz alışverişi yaptım.) Bir de epeydir aklımda olan eşarp askılarından aldım. Diğer cicilerimi yayınlamak için daha zaman var ama bunları hemen sizlerle paylaşmak istedim.

Herkes eşarplarını farklı şekilde muhafaza ediyor. Ama ne yapılırsa yapılsın mutlaka eşarplar bir diğer kullanımımızda ütü yapılması gerekiyor. (Bir kaç kişinin eşarplarını perdelerini astıklarını görmüştüm, sanırım öyle pek kırışmıyor. Ama oda çirkin bir görüntü oluşturuyor.)

Bende normalde katlayıp şifonyerimin bir çekmecesinde saklıyordum. Tabi böyle olunca her kullanışta ütülemek gerekiyır. Aslında İkea’da eşarp askısı olarak satılan askılar şallar için daha uygun gibi geldi bana. Çünkü bu askılarda da eşarplar kırışıyor. Bende bunu bildiğimden yine İkea’da pantolon askısı olarak satılan askılardan aldım. Bunlar eşarplar için daha uygun sanki. Belki yine ütü gerektiricek ama acil durumlar için idare eder diye düşünüyorum. Şallar içinse diğer askıyı kullanmaya karar verdim. Birde kemerlerimide bu askıya astım çok daha iyi oldu. Onuda bir ara yayınlarım.

Bir de mağrifetli Naki’cim de kendine çok şık bir eşarp askısı yapmış. Bunlardan daha cici olmuş bence… Bakmak için tık

Peki Siz Eşarplarınızı Nasıl Düzenliyorsunuz?

Not: Sırada boneleri muhafaza etme yazısı var… 🙂

25 Yanıt to "EŞARPLARI YERLEŞTİRME, DÜZENLEME, SAKLAMA VE EŞARP ASKILARI…"

Ben çekmecemde muhafaza ediyorum didemcim.Üstteki çekmecede twiller,alttakinde ipekler var 🙂 Eşarplarımı her seferinde ütülediğim için başka bişeye gerek duymadım.Ama eğer ertesi günde aynı eşarbı örtüceksem perdeye iğneliyorum.Haklısın kötü görünüyor ama bazan çok üşeniyorum,en azından buruşmuyor 🙂

aha 🙂 teşekkür ederım canım link için 😉
sonrasında pantolon askısı olayı bendede mevcut ama farklı türlü bir askı hep bunu kullanırım. takıp alması kolay oluyor..
perde işi cidden felaket görüntü,zamanında gittigim bazı yerlerde görmüştüm.

ya tekrar tekrar ütüleerım yada kullanılmayan odalardan bırınde ki koltukların üzeriine ütüleyip koyarım,alıp alıp örterim.

cin fikirler her zaman işe yarar 🙂
güle güle kullan.

Eylülcüm, evet aslında diğer gün kullanılanılıcakları asabiliriz. Ama ben güzel durmaz diye her seferinde ütülüyorum. Ama perdede buruşmaması güzel. Belki ilerde eşarp perdeleri üretilir 🙂

Nakicim; Bende şimdilik bu askılarımı sevdim hem kat izleri daha az oluyor hemde gardolabımda asılı olduğu için elbiselerle kombinlemek sanki daha kolay olucak gibi. ÇEkmecede olunca genelde en üsttekileri alıyordum hep aceleden…

buaralar ikedadaki esarp askilari aldi cok moda oldu aramizda.. hehe.. ama pantolon askisida cok süper bir fikir..

çok iyi bir fikir aslında, kullanışlı olur. Bende uzun bir çekmecede muhafaza ediyorum ama her defa ütülemekten gına geldi :))
çekmecede olunca elime ne geçiyorsa onu alıp takıyorum, şu İkea ya bi gün yolum düşsede bende bi gezebilsem :)) tabi ayaklı bankamatiğide (babamı) yanımda götürmem lazım, mağlum babadan geçiniyorum :))

iyi akşamlar…
selam ve dua ile

Bu siralar her yerde bunlardan görüyorum ve mutlaka almaliyim diyorum.
Ben esarplarimi kizimin dolabinin kenar kismindaki bez örtüye tutturuyorum ignelerle yani uzun uzun esarbin tümü acik sekilde ve hic kirisma durumu olmuyor 😉
Bunu mandallarla birsey yapip kendimce o sekilde denemek istiyorum, gardrop kenarlari bunun icin uygun egerki gözünüze bir sürü esarp kaba gözükmeyecekse tabi 🙂
Boneler icin nasil bir fikrin var merak ettim 🙂
Sevgiler

Didemciğim bende eşarp düzeni serüvenimi anlatayım 🙂
çocuğum olana kadar ben de eşarplarımı çekmeceye koyardım ve o zamanlar ütü yapıp çıkmak kolaydı fakat hele iki çocuktan sonra onları hazırlamaktan kendime fazla vakit ayıramıyordum hele ki bir de ütü yapabileyim 🙂
daha sonra ikeadan bu pantalon askısını aldım ve her kata iki eşarp dizdim ama eşarbı ordan almaktan ziyade tekrar oraya koymak pek pratik olmadı malesef 😦
ve uzun süre kullanmadığım eşarpların kat izi olmasından dolayı tekrar ütülemek zorunda kalıyordum gene.
kardeşimden daha sonra öğrendim mandallı etek askılarına sadece eşarbı ikiye katlayarak dizmeye başladım ve güzel de oluyordu ancak uzun süre kullanmadığım bir eşarbı takayım dedim tam önünde bir kat izi oluşmuş. daha sonra öyle iz olmuş eşarplarımı toptan ütüledim ve perdeye asma olayından ilham alarak etek askıma bir bez parçası doladım ve eşarplarımı tek tek iğneledim, gardrobuma astım. amacım eğer bu formül tutarsa özel kumaşlı askılardan ya da mandallı çorap askılarından almaktı ama gardrobumun yetersizliğinden dolayı eşarplarım kıyafetlerimin arasında tost olmuş vaziyette görünce bu formülden de vazgeçtim ve birgün akşam oturdum yine bütün eşarplarımı tek tek ütüledim ve ardından başka bir eşarp askısı yaptım, şöyle; iki yanından yaylı olan etek askısının iki ucunu söktüm, iki tane mandallı etek askımı gardrobumun derinlik ölçüsüne göre genişlikte o ilk süktüğüm askının iki ucuna bantladım ve upuzuuun bir etek askısı olmuş oldu. çok komik tipsiz bir görüntüsü var ama çok işime yaradı:) eşarplarımı hiç katlamadan olduğu gibi mandallarına takıyorum. memnun olunca bir tane daha yaptım…
kusura bakma çok uzun yazdım. Göze çarpan eşarbına bayıldımm. Rabbim çeyizlerini hayırlısıyla ilerde kullanmanı nasip etsin…

ayy ben oo popon şala bayıldım….

arkadaşalr ben kapanalı 1 yıl olmadı …herseferinde ütü hiç bana göre deil..ben hergün başka eşarp takarım neden bilmiyorum ama öleyim işte:)bende tülede beğenmiyorum..ama öle bişeye yaptımki….yarın resim gönderim yayınlarmısın didemcim..

sevgiler…

butterfly; canım evet sende yayınlamışsın zaten ya 🙂 ama sana çok uygun hepşal kullandığın için ne güzel…

Vasfiye evet aynen bende babamla gidince daha rahat düşünmeden alışveriş yapabiliyorum 🙂

Kelebekcim ne güzel sende bir çözüm bulmuşsun 😉 boneler için henüz bir fikrim yok ama nasıl yerleştiğimi burada paylaşacağım 🙂

Victora; merhaba öncelikle. Ne kadar çok çözüm denemişsin böyle. Neyse sonunda güzel bir yol bulmuşsun 🙂 Güzel fikirmiş gerçekten ama

Sevecev ponponu beğenmene sevindim 🙂 Merak ettim şimdi bekliyorum fotoğrafını. Sevgiler.

SA.Bunlar güzelde ütü sorunu var ama kızım bunuda halletmiş çalışan biri olarak bildiğimiz çamaşırlık ütüleyip üst,üste seriyor.böylece ütü sorunu yok tavsiye ederim..sevgiler.A.E.O

Didemciğim kusura bakma gerçekten, yorum yayınlanınca daha da uzun gözüktü yorumum,çok utandım
Seni ilk zamanlar kardeşim tavsiye etmişti “abla çok güzel bir blog buldum” demişti o günden beri buradayım:) ve “Turkuaz” ismi çok çok hoşuma gitmişti Türkiyenin dünyadaki rengi diye…

Ayfer S.A evet bu fikride daha önce duymuştum. Ama onun içinde yer sorunu var. Yani sürekli evde çamaşır asılı gibi durur oda. 🙂 Ama yinde bir fikir tabi. Paylaştığın için çok teşekkürler.
Sevgilerimle

Victora; Nolucak canım uzun olsun 🙂 Blogumu beğendiğiniz için çok teşekkür ederim. Kardeşinede sevgilerimle.

Hehe 🙂 İlk zamanlar dolap derdim olduğu için bu askıya asıldığı gibi uzunlamasına dörde katlayıp muhafaza ediyordum. Lakin ben eşarbım buruşuk olmasada ütülerim, ütü hastalığım var :)) Sonraa, üst üste 2-3 eşarp falan yapınca kat izleri oluyordu..derken abimin boşalan dolabı bana kalıncaa hiç üşenmedim her eşarbımı tektek tek tek astım 😀 Yer geniş olduğu için rahatım şuan. Hem ütülemediğim zamanlarda oluyor.

Yalnız şimdi de fazlalıktan birbirine değiyor ve yine iz oluyor 😀 Çare yok bence bu kat izine.. 🙂

Nurbetül; Öncelikle merhabalar. Yer geniş olunca alternatif çözümler daha çok oluyor tabi 🙂 Ama dediğin gibi illa ütü problem işte 😦 İllaki ütü şart bizee ! 🙂

merhabalar bütün yorumları okumadım arada belki çözüm bulan başka biri daha vardır ama ben parlak fikrimi yazmak istedim 🙂 ben hani şu altları olan ceket askıları vardır ya o askılara eşarplarımı ütüleyip içine koyduğum kısımdan askıya bağlıyorum ve ne zmaan istersem ütüleme derdi olmadan kullanıyorum üstelik bende ipek eşerp kullanıyorum gerçekten kırışmıyorlar ne kadar anlatabildim bilmiyorum ama fotoğraf koyma şansım yoktu 😦

Ülkü çok güzel fikir ama bağlanan yerde kırışma olmuyormu acaba. Bu arada dilersen turkuazesarp@gmail.com adresine fotoğraf yollayabilirisin. Sevgilerimle

kahve fincanı olan eşarbına bayıldım sevgili didem… ben eşarplarım her zaman ütülü kalsın diye şu kenarlarında mandallı olan pantolon askılarını kullanıyorum.. bu arada mor elbiseyi hangi mağazadan aldın sakıncası yoksa yazabilir misin?

Bahar merhaba mor elbiseyi Fatih'te yeni açılan Wella mağazasından aldım uygun fiyata çok güzel şeyler var tavsiye ederim…

Eşarptan ziyade şal kullanmayı tercih ediyorum ve dediğin gibi bunları kırışık buruşuk bir hale gelmeden muhafa edebilmek çok zor.Sabahın köründe işe giderken birde ütü ile uğraşmak çok can sıkıcı.benim gardırobumda pantolon askıları bölümü var.be işte orayı kendime yani şallarıma ayırdım.renklerine göre düzenli olarak asıyorum.Bazen öyle çok dağılıyor ki 🙂 ama her şeye rağmen kullanışlı oluyor…
senin tekniğini de beğendim
sevgilerle

Blogunu yeni keşfettim,ben de yeni bir blog sahibiyim,beklerim:) http://www.kirazzade.blogspot.com
Bn de eşarplarımı Mudo'dan aldığım bir askılıktı saklıyorum. Halka şeklinde,tavana asılan metal bir nesne. 10 tane falan mandal var o halkada. Eşarplarımı o mandallara tutturuyorum. Bir mandala 3 eşarp falan.işe yarıyor ama ben yine de her seferinde ütülüyorum:)

Bir Yanıt Bırakın

