turkuazesarp

PEMBE ELBİSE….

Posted on: Kasım 16, 2009

En kısa zamanda seni diktirmek dileğiyle….

Şu sıralar uzun elbiseler çok revaçta, kendime bir tane mor renkli aldım bile. Sizlerle fotoğrafını paylaşacağım yakın zamanda inşallah.

Birde geçen bayramda diktirilmek üzere çizdiğim bu pembe uzun elbise kurban bayramına yetişirse çok mesud olacağım….

🙂

8 Yanıt to "PEMBE ELBİSE…."

tebrik ederim çok hoş bir çizim…
Artık darısı başıma.Ben hala karalayıp duruyorum:) Bakalım sonum ne olacak.
Bu arada hangi boyayı kullanıyosun,tavsiyelerini almak isterim…

Sevgiyle kal!

Feri Merhaba,

Ben faber castell'in watercolor boyalarını kullanıyorum. Stilistlik hocamız onu isemişti ilk kursa başladığında onunla devam ediyorum bende hala. Ama tonlamalarım eskisi gibi değil artık. kursa giderken çizdiğim gibi sık çizim yapamadığımdan. Bu arada emin ol sende çok güzel şeyler çizersin ilerde. ben cin ali bile çizemezdim önceden🙂

çok şık bir elbise inşaallah bayramda üzerine giyer gösterirsin bizlere de :))

selam ve dua ile

cok ciiciymiş didemcim ellerine saglık🙂

teşekkür ederim hayalcim🙂

🙂
inşaallah yetişir didemcim
şayet yetişirse her iki elbisenden de foto bekliyorum…

super olacak gibi : )

Bir Cevap Yazın

