turkuazesarp

TESETTÜRE UYGUN TEK KOL ELBİSENİN DİKİLMİŞ HALİ … {OKUYUCULARDAN GELENLER}

Posted on: Kasım 10, 2009


Her gün okuyucularımdan
, özel veya günlük hayatlarında ki giyim tarzlarına yardımcı olmam için mailler alıyorum. Bu sayede bir çok kişi ile hiç görüşmemiş olsamda arkadaş gibi konuşabiliyorum ve onlara yardımcı olmanın, karşılıklı fikir alışverişi yapmanın keyfini yaşıyorum…

Bir de yayınlamış olduğum görsellerden ve yazılardan ilham alıp bunları hayata geçirenlerden teşekkür mailleri….

İşte Sevgili Sibel’de bunlardan biri. Kendisi yakın arkadaşının düğünü için model ararken sitemi bulmuş ve şurada yayınladığım tek omuzlu tesettüre uygun elbiseyi çok beğenmiş ve hemen terzisine diktirmiş.

Mail atarak bunu benimle paylaştı, sizlerlede paylaşmama izin verdiği için çok teşekkür ediyorum Sibel’e.


Ben çok beğendim, ya siz?

(Önceden yayınladığım tek omuzlu tesettüre uygun elbise)

18 Yanıt to "TESETTÜRE UYGUN TEK KOL ELBİSENİN DİKİLMİŞ HALİ … {OKUYUCULARDAN GELENLER}"

çok güzel olmuş;)
özellikle başörtü kısmına bayıldım.. mutlu günlerde kullansın.
sevgiler canım

güzel olmuş gerçekten benim tarzımda tesettürle alakası olmayan kıyafetleri tesettüre uygun değiştirmek:))çok zevk alıyorum.hiç tesettür mağazasından giyinmem mesela

harika, hic aklima gelmezdi.
Bravo dogrusu

Guzel olmus, bende cok begendim. Basarili bir blog, gittikce daha da cok kisiye ulasacaksin🙂

Hayırlı sabahlar.
Çok havalı bir kıyafet olmuş.
İyi günlerde giysin arkadaş…

Didemcim teşekür ederim yayınladığın için ben yayınlamazsın diye düşünmüştüm duyarlı ve kibar davranışın için tekrar teşekür ederim.Yorum yazan arkadaşlara da beyendikleri için teşekür ederim.Aynı fuşya rengini diktireceketim ama koca AYDIN da fuşya şifon bulamadım bende senin sitenin adından ilham alarak sevgili arkadaşım Pınar'ında yardımı ile Turkuaz kullanmaya karar verdim.Beyendiğinize sevindim..

çok güzel olmuş gerçekten.eh tesettür markaları da blogları izleyip ilham almalılar artık bence,çünkü sürekli aynı şeyleri üretmeye başladılar..

merhaba didem gerçekten sıradanlıktan uzak ve güzel olmuş arkadaşı tebrik ediyorum

Sibel hanımın kolu ayan beyan görünürken, bu nasıl tesettür kıyafeti olabiliyor?

Biraz daha dikkatli davranırsak iyi olur kanaatindeyim..

Evet Papatya Prensesi haklısınız orda bu kadar belli olabileceğini düşünemedim.Ayrıca içine uygun bir badi giyecektim lakin aceleci ve biraz da ihmalkar davrandım..eleştiriniz için teşekür ederim..ama inanınki yakından fotoda olduğu kadar belirgin değildi.daha dikkatli olucamdan emin olun…

SiBelcim sanırım flaş patlayınca öyle belli olmuş.

Papatya prensesin sitesinde yeni gördüm kendisi tesettür bloglarına karşı sanırım. oyüzden böyle bir yorum yapmış olmalı. Zira kendisi ''örtünmeyi hakkıyla yapmayanlara''(!) yazısında kendini bilmez insancıklar diye tanımlıyor.

Tesettür bloglarına karşı değilim. Sözde tesettüre karşıyım. İyi okuyamamışsın yazımı Didem.

Sibel, eleştiri demiyelim, sadece olması gereken bir uyarı. Bizler dikkat etmezsek, halimiz ne olur değil mi? Cevabın için teşekkür ederim.

Bilmiyorum ama kendimi birden öyle tuhaf hissettim ki.ki zaten bende öyle dikkat ederim ama orda giyindikten sonra baktık belli değildi içim görünmüyordu ayrıca kolları öyle açarak da durmadım ben sadece modeli göstermek amaçlı açmıştım..ki oynamam da yani öyle düğünlerde..neyse yine de uyardığı için teşekür ediyorum burdan kendisine..

Papatya prenses,kendi yazınızın yorumlarında da her olumsuz yazana iyi okuyamamışsın veya eksik okumuşsun yazmışsınız. Gayet iyi okudum yazınızı. Yinede bu kimseye ''insancıklar'' diyerek aşağılamanızı gerektirmez diye düşünüyorum…

Siz kendi düşüncelerinizi yazmışsınız bende size kendi düşüncelerimi söylüyorum.

Kimse tam tesettürlü olarak doğmuyor. Bunlar yavaş yavaş gelişebilecek kavramlar.

Sizin şu anda insancıklar diye aşağıladığınız insanlar yarın sizden çok daha fazla takvalı bir insan olabilir.Bunu Allah'tan başka kimse bilemez. Bu yazı ile bir çok insanın hakkına girdiğiniz düşünüyorum. .Eğer bu mevzulara girersek sonuçta buda çok bir büyük günah.
Ama ben blogumda bu tarz konuşmalara yer vermediğim için bu konuyu burada kapatıyorum.

Sayfaya kaç kere bakdım ama🙂 elbisenin kollarının açık olduğunu fark etmemişdim. Yorumlara bakarken gördüm. Papatya kardeşden Allah razı olsun herkes bişeylere vesile oluyor bidahakine Sibel kardeş badiyle giycek yada daha dikkatli olcak. Sibel kardeşinkide büyük bir incelik daha dikkatli olcam diye cevap vererek. Papatya kardeşin dediği gibi tesettüre uygun diye isimlendirmeyelim. Birbirimizi uyarmak gerek bizler yanlışlarımızı birbirimize söyleyip uyarmazsak bizde vebala girmiş oluyoruz bence tasdikleyerek.

Arkadaşlar olumlu olumsuz tüm yorumlarınız için teşekür ederim.ben böyle bir yanlış yapmışım bundan sonra böyle bir kıyafet diktircek olan arkadaşlar benim düştüğğüm duruma düşmezler.böylece bu konuyu da burda kapatlım lütfen.
Didemcim; evet flaş patlayınca bu kadar belirgin oldu yoksa birebir böyle alla laden bu kadar belli olan bir şeyi bende istemem giymek.
İlkay;teşekür ederim.
Papatya Prensesi; tekrar teşekür ederim fikrin için.ama yine de ben eleştirdiğini düşünüyorum..herkes firkirlerini beyan etmekte serbes kimse kimseyi kısıtlayamaz.Ancak özgürce herkes istediğini giymekte de serbest.ben tenimin bu denli belli olacağını bile bile giymem heralde o kadar geri düşünceli değilim..Ayrıca sizin o “insancıklar” dediğiniz katagoriye girmediğimi de biliyorum.kendimi orda görmüyorum.Herkesin Allah'a ile arasındaki bağı Allah dan başkası bilemez kimseye de giyimiyle yargılamak düşmez.

Süper olmuş doğrusu çok beğendim, sayfanız çok güzel bu arada🙂 tam bizlere göre😉

2 yıldır örtülü bir bayan olarak güzel ipuçları öğreniyorum,sevgiler

Bir Cevap Yazın

