turkuazesarp

PANÇO MODELLERİ

Posted on: Ekim 29, 2009

Bildiğiniz gibi Pançolar bu sene çok moda… Dökümlü haliyle üsttede çok güzel duruyor…
Uzun boyluları pantolon üzerinde de rahatlıkla kullanılabilir… Çok şık duruyorlar..

17 Yanıt to "PANÇO MODELLERİ"

bu akşam aşkı memnu dizisinde Bihterin üzerinde görmüştüm mavi renkli bir panço.çok hoşuma gitti,bende model bakarım netten diyordum ki,aramama gerek kalmadı çok teşekkürler..

en baştaki pembeye bayıldım,tam bana göre panço modeleri maum bu ara hamile göbeğimi saklamak zor oluyor bu tür kıyafeter kurtarıcı oluyo:)))

bende cok sevıyorum pancoyu. hem sık hem rahat

Resim 3 / Taba rengi harika.. çok hantal olmamak şartıyla pançoları bende seviyorum.

Paylaşım için sğl didemcim.Selamlar

tatlım hepsi çok güzel ama en güzeli tabikide pembiş olanı en yakın zmanda anneme bi tane ördürcem🙂

Selam,
Bunlar hangi marka acaba? Ben bir çok mağazada panco-pelerin tarzı birşey aradım bulamadım:(

s.a.
tatlım ilk sıradaki pembeye bayıldım :)) kıs nerden buluyorsun böyle enfes şeyleri ???
ben daha acemi bir blog sahibesi olduğum için bulsam bile koyamıyorum :(( bloga resim nasıl konulur bilemiyorumda :((

selam ve dua ile

Sweetheartela; öylemi🙂 rica ederim, işine yaradıysa ne güzel…

beti; bende en çok pembeleri beğendim. doğru söylüyorsun güzel kamufle eder :)…

ümmügülsüm; gerçektende çok rahat ve doğal bir şıklık katıyor..

Seldacım doğru diyosun bazılar hantal oluyor hoş durmuyor ama ben özellikle öyle olmayanları seçmeye çalıştım🙂

Hayalcim; banada örsün bitane şengül teyzecim🙂

elif; bunları polyvore'den buldum hepsi yabancı markalardan ama türkiyede marks and spencer ve herry de bulabilirsin diye tahmin ediyorum…

arzucum eminim sende yakında güzel paylaşımlarda bulunursun çok teşekkürler güzel sözlerin için…

zara da bir çok panço bulabilmek mümkün.

Siyahlarini birde pembelerini giyebilirdim, digerlerini cok sevmedim😛 Hic pancom yok ve kullanmayida düsünmedim.

Panco hic tarzim degil, ama en sondakini( farkli bir renkte olmak sartiyla) giyebilirim🙂

Zahmet edip bizimle paylasmissiniz, tesekkürler.

kesinlikte..kulandıklarım arasındadır..bunlar da pek bir güzelmiş:)

kesinlikte..kulandıklarım arasındadır..bunlar da pek bir güzelmiş:)

Didem'ciğim pançoyu ben de seviyorum ama bunlar gibi güzeline hiç bir yerde rastlayamadım nerden bulabiliriz canım bildiğin bi yer var mı?

Çileklicim pançoyu batik, marks and spencer da rahatlıla bulabilirsin. Özellikle marks and spencer'da çok güzel çeşitleri var…

Çileklicim pançoyu batik, marks and spencer da rahatlıla bulabilirsin. Özellikle marks and spencer'da çok güzel çeşitleri var…

sölıycem tatlım ınan benden once sana örer zaten uzaga gıdıceksın dıe uzuluo :(kıyamaz sana hıc

Bir Cevap Yazın

