turkuazesarp

ÇİNİ DESENLİ ELBİSE TASARIMI{M}

Posted on: Ekim 28, 2009

(Fotoğrafların üzerine tıklayarak büyütebilirsiniz.)

Her ne kadar fotoğraflar istediğim kalitede olmadığı için bu çalışmamı bu zamana kadar yayınlamamış olsamda, sürekli daha iyi çekim yapacağımı düşünüp ertelediğim o fotoğraf çekimi hiç olmayacağını düşünmeye başladığım için artık yayınlamayı ertelememin bir anlamı olmadığını düşündüğümden nihayet bugün karşınıza çıkarıyorum bu çalışmayı🙂

Fotoğraf çekimimi güzel yapmak istememin sebebi çok özenerek yaptığım, stilist kursumun bitirme çizimi olan bu çizimin fotoğraflarda da tüm güzelliğini gösterebilmek.
Ama malesef öyle olmadı.

Stilistlik kursunda hocamız bizden ”Osmanlı”dan ilham almamızı söylemişti…

Bende genelde Osmanlı tarzı diyince herkesin kafasında kaftanlar, şalvarlar vs.. olduğunu düşündüğümden (yanlış anlaşılmasın çok beğenirim kaftanları, şalvarları, özellikle hem günümüze uygun tasarlanmış, hemde gerçekten orjinalinden ilham alındığı belli olan tasarımları. Örn: Dilek Hanif’in tasarımları) model olarak gayet günümüze uygun ama desen olarak osmanlı desenlerini taşımasını istedim.

Bende desen olarak çok sevdiğim çini desenlerinde ilham aldım bu süreçte ve önce a4 kağına bu elbisenin küçük boyutunu, daha sonra ise sergiye katılacak büyüklükte ki modelini çizdim. Daha doğrusu sevgili kurs arkadaşım Banu ile çizdik…

Umarım beğenizsiniz…

(SERGİDEN)

(İLHAM KAYNAĞI)

16 Yanıt to "ÇİNİ DESENLİ ELBİSE TASARIMI{M}"

Didemcim hayranlıkla seyrettim fotoğrafları.Söyleyecek söz bulamıyorum.Çok başarılı gerçekten🙂

Eylülcüm çok teşekkürler başarılı bulmana çok sevindim saol…

cok hos. aslinda cok hostan bile ötede, ne diyecegimi bilemiyourm:)
cok farkli ve orjinal..
senin cizimlerini cok merak ediyourm dido, digerlerinide yayinlarmisn zamanla:)

nergiscim çok teşekkür ederim, aslında bende uzun zamandır yayınlamak istiyorum ama başka işlerime yoğunlaştığımdan bir süre yayınlayamadım ama artık yayınlayacağım inşallah canım.

çok beğendim canım.ellerine sağlık.Osmanlı yı hatırlatan figürleri ve desenleri çok severim.özelllikle bunlar günümüzde kullanılabilir olursa çok daha güzel…

saol canım. aynen bende günümüze uyarlanmış model ve kumaşlardan olursa özellikle çok beğeniyorum🙂

didem muhteşem olmuş ellerine sağlık :))

böyle bir yeteneğiniz olduğunu bilmiyordum maşallah.Size başvurabiliriz o zaman güzel tasarımlarınız için:)
sevgiler

ellerine sağlık tatlım çok güzel olmuş.ben bayılırım osmanlı desenlerine kıyafette de eşarptada;)

emeğinize sağlık çok güzel olmuşlar.

selam ve dua ile
arzu

çini desenlerini her zaman çok beğenmişimdir,elbise de modeliyle çok uyum içinde olmuş.farklı bir tasarım,ellerinize sağlık.

ilkay; çok teşekkürler..

glc; tabiki her zaman :)…

reyhancım doğru söylüyorsun eşarplarda da çok güzel duruyor…

arzu; beğenmene sevindim. teşekkrüler…

Sweetheartela; benimde çini desenine ayrı bir sempatim var🙂 çok seviyorum seninde sevmene çok sevindim, teşekkürler…

maşallah askım sende ne cevherler varmıs :)tebrık ederım cok başarılı en yakın zmanda yakından görmek dileğiyle😉

çok güzel olmuş tebrik ederim!

Ne kadar yetenekliymişsin kız sen böyle :)) Maşallah

Bir Cevap Yazın

