turkuazesarp

TESETTÜRLÜ ABİYELER…

Posted on: Ekim 26, 2009


Sevgili Ablacığımın benim nişanımda (mor olan) ve kardeşimin sünnet düğününde giydiği (altın rengi) tesettürlü abiye elbiseleri…

Herkes çok beğendiği için sizlerle de paylaşmak istedim. Umarım sizler de beğenirsiniz…
Altın rengi olan özel dikim, mor olan ise hazır…

Not: Fotoğrafların üzerine tıklayarak büyütebilirsiniz…

21 Yanıt to "TESETTÜRLÜ ABİYELER…"

güzel abiyelermiş didemciğm.

Ama dore olanın ayrıntıları,çanta,eşarbıyla birlikte daha cok hoşuma gitti.belkkide elbisenin tamamının görünmesindendir.

morlu olanda keşke eşarbı doreli fotografta ki gibi tercih etseymiş dedim.o zaman tastamam olcakmış🙂

nakicim aslında öyle denemişti ablam morda da eşarbını ama elbise doreye göre koyu renk olduğu için aynı renk eşarp çok boğdu. bu eşarp daha iyi oldu yani🙂 beğenmene sevindim canım. ablamda senin tarzını beğeniyor bu arada…

anladım canım🙂

ablana selam ve sevgılerımı ıletırsın😉

altın rengi olan abiyenin modeli çok güzel.ablanada çok yakışmış…

naki aleykümselam canım…

sihirli sepet; beğenmene sevindim teşekkürler…

cok hos:) özellikle altinrengi abiye süper gözüküyor…
öptüm!
🙂

çok begendim.herikisi de harika!!

eee böylesi süsülü bi hatunun böyle süslü ablası:)çok güzel canım ben morkoliğim mor çok hoşuma gitti,ama dore de süper olmuş çok yakışmış ablana..

Didemcim dore olan muhteşem görünüyor.Çok yakışmış,elbisenin tarzı çok hoş canım sevgiler..

nergiscim çok teşekkürler altın rengi daha çok beğenildi🙂

umut hüzün; ikisinide beğenmene sevindim…

reyhancım ben daha süslüyümdür aslındda ablamdan o hep sade ve şık olmayı seçer🙂
güzel sözlerin için teşekkürler…

Eylülcüm teşekkürler genelde altın rengi çok beğenildi sanırım o tam boydan olduğu için. ben mor daha çok beğenilir diye düşünüyodum hep ama🙂

Oda çok şık canım ama ben böyle özel günlerde doreyi daha çok seviyorum.Ablanda senin gibi stil sahibiymiş ikiside oldukça zarif🙂

evet bende özel günlere altını daha çok yakıştırıyorum canım oyüzden nişanlığım doreydi ya🙂 ayrıca güzel sözlerin için çok teşekkürler

altin renkli abiye bende bayildim…. cok degisik bir model.. Allah nazardan da saklasin🙂 slmlar medinem

Ablan her iki elbiseyide harika taşımış didemcim çok beğendim..senin nişanlığında olağanüstü özenle hazırlanmışsın Allah hayırlısı ile ağız tadınızı bozmadan tamamına erdirsin inşallah..

amiiiin canım aynı temennideyim bende;)

cok tatli cok seker bir blog bayildim…
bu arada nisanlanmissin hayirli olsun,biraz gec oldu ama.

tasarım mekanı amnin çok teşekkürler…

apsuwacım çok teşekkürler güzel sözlerin için. amin. bu arada mimi unutmadım daha en kısa zamanda yayınlayacağım inşallah..

reyhan; saol canım

december beğenmene çok sevindim her zaman beklerim. güzel temennilerin için çok teşekkürler🙂

altın rengi elbiseye bayıldım önce ama dikkatli inceleyince mor daha bi hoşuma gitti..ablan her ikisini de çok güzel taşımış canım tebrikler :))

altin rengi abiyeye bayildim. ne kadar sade ve sIk, tam istedigim gibi. Super birsey valla, cokta yakismis.

Morlu kıyafetin eşarbına bayıldım! markası nedir acaba ?
blogunuzu zevkle takip ediyorum sevgiler🙂

ilkaycım teşekkürler beğendiğin için…

Ayşecim ozaman inşallah seninde olur böyle bir elbise🙂

Betül blogu ve eşarbı beğenmene çok sevindim çok teşekkürler. Eşarbın markası AKER yaz sezonundan. her zaman beklerim sevgiler

Bir Cevap Yazın

