turkuazesarp

MİNE’NİN KIYAFETLERİ {OKUYUCULARDAN GELENLER}

Posted on: Ekim 25, 2009

Kendi blogundan da tanıyacağınız Ece Nur’un Annesi Mine, bizlerle kıyafetlerini paylaştı…

Kendisine çok teşekkür ediyorum, ve fotoğraflarını beğeninize sunuyorum.

Ben özellikle mor tuniğini çok beğendim…

14 Yanıt to "MİNE’NİN KIYAFETLERİ {OKUYUCULARDAN GELENLER}"

Bir an bunlar ben miyim dedim? Binbir surat gibiyim maşallah =)
Çok sağol canım yayınladığın için.suratları gizlesemiydik diye düşünmedim değil !
Mor tunikli resmimde gebeydim, sanırım 4 aylık falandım, beğendiğine sevindim.

mine bir an bende düşündüm yüzünü kapatıyımmı diye ama sonra maillerine baktım istememişsin daha sonra blogunda da yüzünü açık yayınladığını görünce bende böyle yayınladım. İnşallah sorun değildir senin için. evet gebe olduğun belli 🙂 ama güzel gerçekten…

çok hoş kombınler olmus.
mor tunıgı bende begendım ama onun yanındakı kombını daha cok begendım.bu iki tarzı daha cok yakıstırdım.
dogum yapan kadınların kendını bırakıp,özensız hala gelmeleri olabiliyor ya ama sevgili Mine ye o hal hiç ugramamaıs 🙂
ha bıde bence ıyıkı kapamamamıssınız yuzunu sevdim ben 🙂

yok didem'ciğim, ben kendimi beğenmedim bir an =) olsun sorun değil, siteye bakan görüyor nasılsa !

Ohh be gözümüz gönlümüz açıldı 🙂 iyiki kapanmasını istememişsiniz böyle daha iyi oldu.

Kombinleriniz çok hoş minik kelebeğinizde öyle :)..bende içlerinden en çok kot üstü ceket kombininzi beğendim ..

Selamlar

ben çantayı çok beğendim…

çok güzel çıkmış canım kapalı bayanlarda böyle tarz yapanlara bayılıyorum:))bence kapalı hatunların her zaman daha derli toplu olmaları gerekiyor:))yüzünüzde çok güzel ayrıca tereddüt edecek bişey yok bence:)

ya okuyucudan gelenler diye bi köşe yaptığından beri ne kdar varoşun gülü seni okuyomuş sen de farkettin mi?:))) bence sen bu işten vazgeç bir tane klas bi fotoğraf gelmedi. tahminim tekstil atolyesi çalışanları gönderiyor bu fotoğraflar:)) ha bu arada okuyosan sen de öylesin diye yazma sakın yazdığın için sen de öyle olursun haberin olsun:)))

adsız sahış sen çok klassan sen yolla fotoğraflarını…

fotomodel falansın sanırım o yüzden beğenemedin galiba.

benim okuyucularım seni rahatsız ediyorsa sen bir blog aç ve şöyle yaz lütfen ''klas'' kişiler fotoğraflarını yollasın.

senin yazdığın yorumdan seviyenin ne kadar ''yüksek'' olduğu belli oluyor…

Aslında senin gibi kişilerin yorumlarını yayınlamam genelde ama o kadar komiksin ki herkes gülsün istedim.. en çok ta son yazdığın cümle komiğime gitti doğrusu ne yazacağımıda söylemiş bakarmısınız :):):)))))

ehe taşlamalar başladı 🙂
didemciğim sanırım dogru yoldasın 🙂

nakicim desteğin için teşekkürler..hayır taşlamanında bir stili vardır yani. insanları aşağıayarak seviyesini nasılda belii ediyor işte…

Adsız hadsiz..

Bu bu bölümü takip ettiğinize göre sizde çok kibirlenmeyin isterseniz 🙂

boşverin arkadaşlar hakikaten adddsız o komik bişey..kesin kapalılara gıcık olan biridir ama kusura bakmasın biz böyle basitliklerle uğraşacak insanlar değiliz klas meselesi:))kendi sözüyle seviyesini koymuş zaten neysse devam tatlım çekemeyen bakmasın…

adsız kişiyi tanımak isterim.mümkünse yüz yüze de görüşebiliriz.
Reyhancığım sen yoluna devam et, bu arada ben tekstıl muhendısıyım, tekstılden anlarım evet, konfeksıyondan da, atölyeden de, modadan da, stilitlikten de vs.. vs..
bu yazdıklarım kendi adıma sinirim değil, tesettürlü kişilere taş atılmasından kaynaklı.marmara üniversitesi mezunu olarak, kişilik karakteri analizi yapmaya da varım.

Bir Yanıt Bırakın

