turkuazesarp

SARAR EŞARP 2010 KREASYONU

Posted on: Ekim 22, 2009

Sarar Eşarp’ın bir sürü desen seçeneği var ama bunlar katalog modelleri….
Tüm modeller için buraya tıklayabilirsiniz.
Sarar Eşarp’ın aslında Osmanlı Koleksiyonunu sizlerle paylaşmak isterdim. Ama malesef onların fotoğraflarını bulamadım… Ama mutlaka bakmanızı tavsiye ederim.
5 Yanıt to "SARAR EŞARP 2010 KREASYONU"

Sarar ın eşarplarını da sevdim ben…

hiç kullanmadım sarar'ı ama hoş görünüyolar…

Paylaşımlarınız çok hoş,bloğunuzu ziyaret etmekten zevk duyuyorum…

Mağazada alışveriş yaparken , bir bayanın başındaki eşarba bayıldım.. çokta güzel kombinlemişti, markası nedir acaba diye alışvriş yapıyormuş gibi arkasındayım:))) baktım SARAR hemen eşarpçıma gittim aynı modele baktım bulamadım :)) başka bir renk alıp çıktım.

Sarar güzel gerçekten..

Şu başörtü reklamlarında başörtüsü bir aksesuar olarak gösteriliyor ya fit oluyorum arkadaş :/ Taksana kafana kardeşim boyna fular, saça bant olarak takmak için mi o mübarek..

Ben baktım Osmanlı koleksiyonuna. Çok hoş olmuş gerçekten. Yaz sezonundan bir eşarp aldım. Çok severek kullanıyorum.

Bir Yanıt Bırakın

