turkuazesarp

REYHAN’IN KIYAFETLERİ {OKUYUCULARDAN GELENLER}

Posted on: Ekim 22, 2009

Sevgili Reyhan’ın bizlerle paylaştığı tesettürlü kıyafetleri…

Kendisine çok teşekkür ederiyorum fotoğraflar için.

Siz de Günlük hayattan veya özel günlerinizden farklı eşarp bağlama stillerinizi, tesettürlü ve şık kıyafetlerinizi, nişanlıklarınızı, gelinlikleriniz vs… burada yayınlamak isterseniz, fotoğraflarınızı, bana yani turkuazesarp@gmail.com adresine gönderebilirsiniz….

10 Yanıt to "REYHAN’IN KIYAFETLERİ {OKUYUCULARDAN GELENLER}"

Reyhan kardeşimin ekose ceketli kombinini beğendim..

{birde şu suç işlemiş insanlar gibi yüzler kapanmasa daha güzel olurdu}

Bencee🙂

Sevgiler selamlar hürmetler…

🙂 evet ama herkes benden kapatmamı rica ediyor bende mecbur kapatıyorum işte…

çok şık gerçekten canım sevgiler çantasıda harıka .

çok renklı,bıcırık aynı zamanda hanım hatun kombınler olmuş🙂

apsuwanın dedıgı gıbı sanırım yüzler olmadan kombınler tam oolmuyormus gibi hissediyorm ben..

en yakın zamanda ayaga kalkıp bende yollıyacam didemciğim🙂

şık,ağır,hanım hanımcık bi tarz…yakışmış kendisine…

Ben bu okuyuculardan gelenler bölümünü seviyorum:)

apsuwaya katılanlardanım benımkını kapatma cnm
sevgiler..

Didem çok teşekkür ederim canım yayınladığın için üç gündür seminer ve sınavlarım olduğu için bakamamıştım, görünce mutlu oldum:)
apsuwa, naki; teşekkür ederim, yüzümü kapatmadan gönderiyorum şimdi🙂
cansudere; beğenmene sevindim canım bende çantamı çok severek kullanıyorum🙂
feri; çok teşekkür ederim🙂

Bir Cevap Yazın

