turkuazesarp

MİM OYUNLARI…

Posted on: Ekim 14, 2009

http://cansudere-lalezar.blogspot.com/ , http://tasarimmekani.blogspot.com/

Bu cici kızlar beni mimlemiş 😉

Bende hemen sorulara ve cevaplara geçiyorum…

1-En sevdiğiniz 3 çiçek ismi?

Beyaz Güller, Pembe Güller, ve Gerbera

2-Gerçekleşmesini istediğiniz 3 hayaliniz?

Hmm… Çok var aslında ama klasik olandan başlayayım.Tabiki sevdiğim insanla yuva kurup, ömrüm boyunca mutlu, mesut yaşamak :))) Sağlıklı ve huzurlu bir şekilde tüm hayatımı sevdiklerimle geçirmek. Kendi işimi kurabilmek.

3-En sevdiğiniz ve en sevmediğiniz 3 huyunuz?

Sevdiklerim; İnsanların dedikodusunu yapmayı sevmem, yapılan yerden hemen kaçarım.
Uyumlu bir insanımdır, çok sivri tipler olmadığı sürece herkesle anlaşırım genelde.
İyi niyetliyimdir, herkes mutlu olsun, herkes birbirini sevsin. Hayat bayram olsun isterim 😉 Dediğim gibi fazla iyimserimdir.

Sevmediklerim; Aslında çok sinirli değilimdir ama bazen kendiminde anlamlandıramadığım şekilde çok sinirli oluyorum, hiç bir şeye tahammülüm olmuyor o zamanlar. Ama hemen geçiyor neyse ki…
Çok çabuk ağlıyorum, çok sulu gözüm. Sinirlerim bozulduğunda kendimi ifade etmemi zorlaştırıyor bu durum. İnsanlara haddini bildiremediğim için sevmiyorum bu huyumu…
Zorlandığım konularda pek savaşmam genelde çabuk pes ederim.

4-Gıcık olduğunuz 3 hareket;

Kıskanç, çekemez, kendini beğenmiş insanların yaptığı hareketlerin hepsi… 🙂

5-Bu benim bu güne kadar olan en kara günümdü,dünya başıma yıkıldı ve bir daha ayağa kalkamam diye düşündügünüz olay?

Allah’a şükür öyle bir olay gelmedi başıma. Allah hiç göstermesin kimseye inşallah.

Sevgiler…

7 Yanıt to "MİM OYUNLARI…"

Blog aleminde bu tür oyunlara mim deniliyor 😉

Rabbim gönlüne göre versin tatlım:))

Cevaplarinda kendimide buldum 🙂 Biraz benziyoruz bazi konularda 😉

cevaplarin icin tesekkurler canim… Ins. ileride kendine ait bir isin olur veeeee en kisa zamanda sevdiginle yuvani kurarsin.. medinem

canım benim çok güzel ve samimi cevaplar vermişsın.dilerim güzel bir yuva kurarsın.mutlu mesut yaşarsın.allah acı tattırmasın inşallah…

Gerbera…cok güzel bir cicektir, severim ben de 🙂

Bir Cevap Yazın

