turkuazesarp

AYŞE’NİN TESETTÜRLÜ VE ÖZGÜN GÜNLÜK KOMBİNLERİ {OKUYUCULARDAN GELENLER}

Posted on: Ekim 12, 2009

Ayşe’yi namı diğer butterfly kendi blogundanda tanıyorsunuzdur. Kendisi Almanya’da moda tasarım öğrencisi ve çok güzel tasarımları var. Kendisinin tarzıda çok farklı ve özgün.
İşte Ayşe’nin farklı eşarp bağlama tarzı ve günlük kombinler için fikir alınabilir fotoğrafları sizlerle…. Ben hepsini çook beğendim… Umarım sizde beğenirsiniz…
Paylaşımın için çok teşekkürler Ayşe!
Not: Ayşe benden yüzünü kapatmamı istedi ama bence çok güzel bir yüzü var söylemeden geçemedim.. 🙂

Siz de Günlük hayattan veya özel günlerinizden farklı eşarp bağlama stillerinizi, tesettürlü ve şık kıyafetlerinizi, nişanlıklarınızı, gelinlikleriniz vs… burada yayınlamak isterseniz, fotoğraflarınızı, bana yani turkuazesarp@gmail.com adresine gönderebilirsiniz….

16 Yanıt to "AYŞE’NİN TESETTÜRLÜ VE ÖZGÜN GÜNLÜK KOMBİNLERİ {OKUYUCULARDAN GELENLER}"

ayşenin tarzı gerçekten farklı,ama hoş..
bu köşeyi gördükçe bende mı gondersem dıyorum didem =)

Hmmm gerçekten farklı bir tarz.Aslında tarz tanıdık – değişik olan eşarplı olması =)
.
Bu arada mail sana gelmedi mi? eklemek mi istemedin , ben de yollamıştım çok farklı olmayan giyim tarzımı ! =)

Ece Nur'un Annesi Mine; Malesef bana mailin gelmedi. Gelse neden eklemek istemiyim ki? Birde mailler geldi zaman zaten hemen siteye yayınlayamıyorum malesef birikenler olduğu için. Mesela ayşede fotoğraflarını bir ay kadar önce yollamıştı sanırım ancak sıra geldi. Tekrar bekliyorum mailini. Sevgilerimle…

hmm
anladım canım tekrar yollarım o zaman =)

çok şık son fotoyu çok beğendim..çok yakışmış

tarz gerçekten çok orjinal…

🙂 cok seker:)))
hergün niyetleniyourm cekip dido göndereyim diye ama nerdeee faliyet sifir:)
öptüm canim!

canım mimlendin…

:):) tsk ederim arkadaslar.. yüzümü kediyele kapatigin cok komik olmus hehe 😉

Ayşe kardeşim yaşının verdiği heyecanı kıyafetlerine yansıtmış görünüyor bu hem kapanırım hem istediğimide giyerim tarzı sanırım 🙂

Ayşe'yi severek takip ediyorum.Giyim tarzınıda çok beğeniyorum.
Sevgiler…

Tam bir avrupali kiz tarzi : ) Ama ben cok begeniyorum. Yaki$mi$ ada$imada. Cok guzel bir kiza bneziyor : )

blogunuzun akisi cok guzellesti.. zevkle sizi izlemekteyim.. Ayrica mimlendiniz.. kabul buyurursaniz memnun olurum. medinem

hımm evet cok hoş bi tarzı varmış 🙂 sevgiler

Bir Cevap Yazın

