turkuazesarp

TESETTÜRLÜ BİR GELİNLİK DAHA…

Posted on: Ekim 11, 2009

Bu ara gelinliklerden gidiyoruz hep.. Hayırdır İnşallah😉
İnternette gezinirken flickr’da bulduğum bu gelinlik nadir beğendiğim tesettürlü gelinliklerden…
Bu yüzden hemen sizlerle paylaşmak istedim.
Gelin başı şov amaçlı yapıldığı için biraz abartı olsada çok yakışmış bence. Özellikle yüzünü duvakla kapatmak isteyenler tercih edebilir…

6 Yanıt to "TESETTÜRLÜ BİR GELİNLİK DAHA…"

cok güzel bir gelinlik..ama bence basi fazla abartili degil,sonutca herzaman böyle özel bir günün olmuyor :)bence mükemmel olmus..
sevgiyle..

bunu görmüştüm daha önce ve yıne hosuma gitmişti.
bence tesettür gelinligi budur arkadaş,
ne bi eksik ne bi fazla.

Bende cok begendim yaa, tek kelimeyle süper. Bu özel günde böyle özel bir gelinlik ve gelinbasi iyi gider🙂

cok beendim harika olmus, özellikle duvak muhtesem!

tesettür fuarının haberlerınde buna benzer bır gelınlık gormustum cok hos ve sade bende cok beğendim ama artık çokk geççç:((

it's so cute … i like it🙂
definetely i sould wear it at my wedding day..

Bir Cevap Yazın

