turkuazesarp

TESETTÜRLÜ GELİNLİK {OKUYUCULARDAN GELENLER}

Posted on: Ekim 7, 2009

”Merhaba turkuaz, ben gelinliğimin resimlerini göndermek istedim. Senin gibi ben de hem nişanıma hem de dügünüme özene bezene hazırlandım. Gelinligimi 2008 ilkbaharda İstanbul Fatih’te bir modaevine diktirdim. Bir kac ay provalar için İstanbul’a gidiş geliş yaptım. El çiçeğimin canlı olmasını çok istemiştim fakat dügünümün yapıldığı ilde mevsim itibariyle ‘canlı’ çiçek bulamadım. El çiçeğimi de gelinlikcim hazırlattı. Gelin başımı dügünümün yapıldığı ildeki bir kuaför yaptı fakat gelinlikcim sagolsun zaten herseyi hazırlamıstı.”

Böyle anlatmış gelinlik hikayesini isminin yayınlanmamasını isteyen bir okuyucum. Ve özenerek diktirdiği gelinliğini bizlerle paylaşmak istemiş. Çok güzel bir gelin olmuş. Kendisine çok teşekkür ediyorum. Ve ömür boyu mutluluklar diliyorum…

Siz de Günlük hayattan veya özel günlerinizden farklı eşarp bağlama stillerinizi, tesettürlü ve şık kıyafetlerinizi, nişanlıklarınızı, gelinlikleriniz vs… burada yayınlamak isterseniz, fotoğraflarınızı, bana yani turkuazesarp@gmail.com adresine gönderebilirsiniz….

16 Yanıt to "TESETTÜRLÜ GELİNLİK {OKUYUCULARDAN GELENLER}"

Aman yarabbim yine cok guzel bir gelinlik modeli. Ve ayrica ilk defa boyle bir model goruyorum kapalilarda. Cok degisik cok farkli geldi, ve cok begendim. Yeni evlenecek olanlara gelinlikmodeli arayanlara guzel bir fikir bence. hersey dort dortluk olmus, tebrik ederim, cok guzel gelin olmussunuz : )

Didem, bayiliyorum bu okuyuculardan gelen kosesine : )

Ayşecim; Değil mi farklı bir çalışma olmuş. bu köşeyi beğenmene çok sevindim sevgilerimi gönderiyorum.

MasaAllah 🙂

Çok farklı bir model olmuş,arkadaş da güzel taşımış..Sevgiler didemcim..

Değerli blog dostlarım, Ekim ayı Eskileri Değerlendirme Etkinliği sizlerin de katkılarıyla benim blogumda yapılacaktır, mümkün olursa sizlerden bir ricam olacak, etkinlik fotoğraflarınızı photoshop yapılmamış orjinal halleriyle bana ulaştırabilirseniz çok sevinirim, ben gerekli düzenlemeleri ve blog linklerinizi üzerine yazacağım. Fotoğraflarınızı, başlığına blog adresinizle beraber mail aracılığıyla bana ulaştırabilirsiniz. Mail yoluyla ulaştırmada sorun yaşıyorsanız ayrıntılı fotoğraflarınızı blogunuza ekler ve bana haber verirseniz oradan da alabilirim.
Bana ulaşan çalışmalarınızı 10 ekimden sonra yayımlamaya başlayacağım
Etkinliğimiz isteyen herkesin katılımına açıktır, eski bir ürünü yenilemeniz ve haber vermeniz yeterli.
Katılan ve destek olan herkese Teşekkürlerimle…
iletişim adresim…♥♥♥ eylulbahcesi-hobi@hotmail.com ♥♥♥

didem merhaba,
blogunu açıp da resimlerimi gormek cok hos bır surpriz oldu. yorumlar ıcın tesekkur ederım. gelinliğimi cok severek giydim. allah her genc kıza nasıp etsın.
sevgıler…

Tek kelimeyle bayıldım gelinliğe.Süper olmuş.

merhabalar…
Bloğunuzun vefasız bir ziyaretçisiyim…uzun zamandır gelip sessiz sessiz bakıp gidiyorum yorum yazamadım hiç…
Paylaşımlarınızı çok beğendiğimi söylemeliyim…
bu gelinlik harika ,hiç rastlamadım daha önce böyle bi tasarıma…
Keşke hangi modaevi tasarlamaış onu da bilseydik…
Belli mi olur lazım olur bi gün:)

sevgiler…

banu; evet maşallah.

eylül; bencede öyle gerçekten taşımakta önemli.

adsız gelinimiz;) bende sayfada senin gelinliğini yayınlamaktan çok memenun oldum.

Gulos; beğenmene sevindim.

Feri; öncelikle mehaba bu vesile ile yorum yazmana çok sevindim.Hangi modaevine diktirildiğini biliyorum mail atarsan sana yardımcı olabilirim.
sevgiler

Söylenecek tek söz HARİKA..

Allah mesud etsin resimdeki kardeşimizi, gelinliği kadar güzel olsun bahtıda 🙂

merhaba didem ;
gelilik tek telimeyle süper keske benim zamanimda görmüs olsaydim gercekten arkdasta cok güzel asimis insallah evliligide cok gidiyordur…..

ben siteni 1 aydir takip ediyorum süper paylasimlarin var sanan cok tesekür ediyorum bu paylasimlarin icin sana kac kez email atakistedim amma sanan ulasmadan geri dönüyor malesefki:”(((

sacma olcak belki ama sana nasil üye olabilirim

apsuwa; amin, inşallah.

Adsız; Merhaba öncelikle beğenmene sevindim. Ama acaba maillerin neden gelmiyor merak ettim şimdi. Sen bana mail adresini yorum olarak yaz ben sana geri dönerim. Üyelikle ilgili bilgiyide ozaman veririm. Mailini yazdığın yorumu yayınlamam sadece ben görücem bu arada 😉

merhaba sana emil atim busefer almis olursun insallah almadiysan ne olur geri yaz sana adressimi yazim yorum olarak dedin gibi

zannediyorum gördüğüm en güzel türbanlı gelinlik bu..tek kelimeyle harika..sahibi çok mutlu yaşasın inşallah :))

dehşet güzel bir gelinlik ve gelin başı, cidden çok beğendim ki ben tesettürlü gelinlikleri pek beğenmeyen biriyim

Bir Cevap Yazın

