turkuazesarp

UGOZA EŞARP 2009 – 2010 SONBAHAR KIŞ KREASYONU

Posted on: Ekim 1, 2009


Ugoza Eşarp’ın yeni koleksiyonundan bir kaç parça…
Ben genelde eşarp alacağım zaman sadece aker ve vakko eşarpları (şu ara birde ithal eşarpları) incelediğimden aslında bir çok güzel deseni ve kumaşı olan eşarp markalarını gözden kaçırdığımı farkettim.
Daha önce Ugoza Eşarp’ı bir kaç yerde görmüştüm ama desenlerine, kumaşına vs… hiç dikkatli bakmamıştım. Ama geçenlerde bana Ugoza marka bir eşarp hediye gelince ipeğini de, desenini de beğendim doğrusu. Sizlerle de bu desenleri paylaşmak istedim. Diğer modelleri görmek için sitesini tıklayabilirsiniz….

http://www.ugoza.com/

13 Yanıt to "UGOZA EŞARP 2009 – 2010 SONBAHAR KIŞ KREASYONU"

Benimde hiç dikkatimi çekmemişti bu zaman kadar didemcim,ama sitesini inceledim güzel desenler var..Bu aralar çoğumuz ithal eşarplara yönelmiş olsak da farklı markaları da denemek lazım.Tşkler paylaşımın için🙂

Bende aynı şekilde eşarp alacağım zaman Aker,Pier Cardin Burbery ye bakıyorum. Geçenlerde bayanla tanışdım konuşduk samimi olduk şok şıkdı ve eşarbı çok hoşdu sordum markası ne diye 5 liraya aldım dedi eheh:) bende aldım yerini tarif etti başımda gören herkes soruyor eşarbının markası ne diye bende 5 lira olduğunu ve yerini tarif ediyorum. Marka konusunda önyargılıyız sanırım. Ugoza eşarp hiç almadım tavsiyen üzerine sayfayı açdım model begenebilirsem bende alim bir tane çok kararsızımdır😦 sana hangi model hediye geldi.)

hepsi çok güzel bayılıyorum zaten.

Yabanci modellere kendi yorumlarini yapmislar ama bence cok karisik olmus. Boyle esarplara bakinca benim gozum yoruluyor🙂

eşarp alırken riya ve gösterişe kaçtığından 1 tanesi 100 tl. gibi uçuk fiyatlardan başlayan eşarpları almaya karşıyım, helede bu eşarpları satanlar vakko sahipleri gibi islam karşıtı kişilerse. ugoza koleksiyonu çok şıkmış beğendim, eklediğin için teşekkürler didem'ciğim..

bu markadan var benim de..severek kullanıyorum..:)

çileklisüt, bende islam karşıtı bu kesimlerin dalga geçer gibi başörtüsü liderleri olmasına anlam verebilmiş değilim!
fakat bende p.cardin, sarar ve hermes modelindeki eşapları beğeniyorum, benim için marka çok önemli değil eşarplar arasında daha çok tarzıma uygun şekiller arıyorum mağz.girip direk şu marka varmı diye sormam yani 5tl de ok modeline bayılırsam 100'ede ok öyle takıntılarım olmaz hiç..
bu arada birsey sormak istiyorum, ben ilk kapandığım dönemlerde başörtümü arkadan bağlayıp kullanıyordum, şimdi arkadan rahat bırakıyorum daha düzgün duruyor fakat benim boy kısa olduğu için yarım katlasam bile arka uzunluk biraz fazla kalıyor başkalarında daha kısa duruyor(1.resimde olduğu gibi) dediğim gibi bağlamanın püf noktası varmı?

Kirmizilisini cooooooooooooooooook begendim yaaa, kirmizili esarbada ihtiyacim var, evde iki tane var begenmiyorum ve de kullanmiyorum bu yüzden.Esarpta markaya hic mi hic bakmam, ama markali koleksiyonlarda da cok begendigim esarp oluyor hep yaaa😦 Bende o kadar boca edilen parayi sacma buluyorum o nedenle begensemde almiyorum iste huyum kurusun…
Uygun netten alabilecegim esarp siteleri var mi böyle degisik tarz birseyler? Yurtdisinada satan siteler?
Sevgiler

apsuwa;fotoğraftaki gibi kullanmak için eşarbın iki ucunu birleştiriyorum veya çok yakın tutuyorum.Ama bu kadar büyük topuz yapmıyorum.Topuz ne kadar büyük olursa eşarp o kadar havada duruyor bence..

cok şık esarplar benımde bırkac tane var aynı markadan gercekten kullanıslı esarplar…esarplarımın bazılarını blogumda paylastım bakabılırsınız…

ya bu esarp tanıtımlarına acilen çözüm bulunmalı,
ne öyle topaç gibi tepeler maşallah.
ugaza iyidir bu arada =)

Tepede topuzu bende hic sevmem.
Ama özellikle dik dursun diye bonenin icinede birseyler dolduranlar var tabi. Hem deve hörgücü gibi olmasi uygun degil hemde sevmiyorum..
Didem özellikle degisik esarp tasarimlarinida yayinlarsan sevinirim😉

deve hörgücü çok eskilerden deniyordu heralde artık yeni tabir dondurma küllahı :)))

Bir Cevap Yazın

