turkuazesarp

OKUYUCULARDAN GELENLER { BANU’NUN ŞIK KOMBİNLERİ }

Posted on: Eylül 30, 2009

Banu günlük ve özel günlerinden çok şık kombinlerini bizlerle paylaştı…

Bence hepsi birbirinden güzel ve fikir alınabilecek kombinler…
Bizlerle bu şık kıyafetleri ni paylaştığın için Teşekkürler Banu!
15 Yanıt to "OKUYUCULARDAN GELENLER { BANU’NUN ŞIK KOMBİNLERİ }"

Bende beğendim şık kombinler , pembe olan elbisemi tunik mi? çok güzel durmuş.. Genelde elbiseler kısa kollu olduğu için hoşuma gitsede almıyorum resimde içine bodyle pek bi hoş durmuş 🙂

apsuwa; pembe olan tunik tarzı trençkot gibi bir şey anırım değil mi banu 😉 ben öyle sanıyorum yani. evet bu tarz şeyleri mecbur badi ile kombinlemek gerekiyor…

bende cok begendım bu kombınlerı. bende kısa kollu seylerı hıc almam ama cok hosuma gıttı:)
banunun blogu varmı acaba?:)
sevgıler

Wooow!! Super! Tam benim zevkim, hayalimdeki giyim tarzi :))
En begendigim bu oldu simdiye kadar.

bu kombinleri çok begendım.
banu çok şıksın =)
didemciğim keşke markalarıda yazmalarını ıstesen fotograflarını gönderenlerden.
hanı böylede iyi ama öylesi daha da yararlı olmaz mı =)

Çok şık olmuş Banu kardeş ay bendemi çeksem 🙂 gaza geliyorum eheh
Pembe elbiseyi bende çok begendim eşarbıda çok güzel bu ara eşarp almak istiyorum gözüm eşarplarda 🙂
Elbise alırken bende bazen kısa kollu diye almim diyorum ama uzun kollu elbise bulmak zor tesettür mağzalarında bile uzun kollu yok mecburen alıyorum badiyle kombinliyorum.
Didem kardeş iyki böyle bir şey yapdın fikir veriyor insana ellerine sağlık devamını bekliyoruz.

cok zevkli:) sevdim

Ben tesekkur ederim Didem 🙂

Pembe olan gomlek tarzi elbise 🙂 Burda Turkiyedeki gibi uzun kollu veya kapalilara hitap eden fazla secenek yok malesef.

hepsine bayıldım favorim oldu tüm kıyafetler :))

didemcim,naki'ye katılıyorum markalar da yazılsa süper olucak :)) Banu çook şıksın bayıldım sana 🙂

Hepinize tesekkurler kizlar 🙂

renglere bayildigim icin benimde cok hosuma gitti..
bunu´un blog´u yokmu?

Bende aynı şeyi düşünmüşdüm marka yazılsa diye ama geride reklam olur diye yazmayabilirler dedim. Yazılsa süper olur hemen bizde alırız ehehh 🙂

bu köşe çok ii oldu bence!
banunun seçimleride çok zevkli.

Bir Yanıt Bırakın

