turkuazesarp

TESETTÜR FUARINA AZ KALDI…

Posted on: Eylül 28, 2009

Tesettür ve Tesettür Modası Fuarı 01 Ekim 2009 tarihinde, CNR İstanbul Fuar Merkezi Yeşilköy’de başlıyor!..

4 Ekim’e kadar sürecek olan fuara ben ilk gün gitmeyi planlıyorum. Bakalım bizi neler bekliyor olacak bu fuarda. Umarım şık, özgün ve orjinal şeylerle karşılaşırız. Daha önce fuarla ilgili ayrıntılı bir yazı yazmıştım.

Not: Zaman ne çabuk geçiyor öyle değil mi… Oysa ki benim bu fuar için planlarım vardı…

7 Yanıt to "TESETTÜR FUARINA AZ KALDI…"

Ay bu fuarın olcağını bir yerlerde gördükçe üzülüyorum bende görmek istiyorum😦 bize bol resimler çekersen seviniriz🙂

hadı bakalım hayırlı olsun bizler için.
açıkcası ilk organizasyon için çok şeyler beklenmemeli diye düşünüyorm.
ilki tam istediğimiz gibi güzel ,orjinal ve modern parçalarla oluşmuş olmayabilir.
önemli olan talep ve talebin niteliği ve miktarı.
bide katılan ülkelerin sayısının artmasıda enteresan şeyler görmemeizi sağlar diye düşünüyorum.
hatırlatma için teşekkürler didemciğim.

Bende merakla bekliyorum didem.Her yerde aynı tarz şeyleri görmekten öyle sıkıldık ki artık..Türkiye'de tesettüre yönelik böyle etkinliklerin,fuarların,defilelerin,tasarımcıların artmasını diliyorum..🙂

bende görmek isterdim..merakla bekliorum..

Bende davetiye aldım, inşallah c.tesi gitmeyi planlıyorum ama etkinliklerin olduğu saatlere denk gelmek istediğimden dolayı etkinlik takvimiyle ilgili ilgilelere mail attım ama bi geribildirim alamadım : ( inşallah defile gidi etkinliklere denk gelirim de hem fotoğraf çekerim hem de modelleri canlı görme şansım olur…

Bende cok merak ediyorum bu fuari, insan keske Istanbul da olsam diyor😦
Sen bol bol resim cek olur mu🙂
Yurtdisinda da fuar yapiiiiiiiinnn😛
Sevgiler

kıslar marak etmeyiz sizler için bol bol fotoğraf çekeceğim inşallah…

Bir Cevap Yazın

