turkuazesarp

OKUYUCULARDAN GELENLER {KELEBEK GİBİ’NİN KOMBİNLERİ VE EŞARP BAĞLAMA STİLİ}

Posted on: Eylül 28, 2009

(fotoğrafın üstüne tıklayarak büyütün)

Severek takip ettiğim bloglardan http://www.kelebekgibi.blogspot.com/ blogunun tatlı sahibesi bizimle kombinlerini ve farklı eşarp bağlama stilini paylaştı bizimle…
Kelebekcim kendi stilini şöyle tarif ediyor: ”Esarbimi bu sekil bagliyorum genelde, arkaya dogru bagliyor olsamda boyun kismina cok özen gösteririm ve onuda alistigim bu modelle hallediyorum. Genel olarak karisik giyinmeyi seviyorum yani ne cok spor ne de elegant kafama nasil eserse. Giyimde rahatligima cok önem veririm.”
Doğrusu ben Kelebekciğimin kombinlerini çok beğendim. Çok tatlı, çıtı pıtı gözüküyor burdan 😉
Bizimle bu güzel fotoğrafları paylaştığın için teşekkürler Kelebek!
Siz de Günlük hayattan veya özel günlerinizden farklı eşarp bağlama stillerinizi, tesettürlü ve şık kıyafetlerinizi, nişanlıklarınızı, gelinlikleriniz vs… burada yayınlamak isterseniz, fotoğraflarınızı, bana yani turkuazesarp@gmail.com adresine gönderebilirsiniz….
12 Yanıt to "OKUYUCULARDAN GELENLER {KELEBEK GİBİ’NİN KOMBİNLERİ VE EŞARP BAĞLAMA STİLİ}"

arkadaslarin paylasimlarindan dolayi tsk ederim… medinem

kelebekcim ne kadar narinsin sen böyle:) çıtı pıtı bayıldım :))

didemcim bu bölüm çok güzel olmuş aklına ve eline sağlık :)) gerçi ben kendi bloğumda yayınlıyorum ama bende katılmak isterim bu bölüme.. saçma mı olur ki? :))

sevgiler…

Ceyda Sultan hakikaten kelebek gibi rengarenk ve kıpır kıpır bi arkadaşım kendisine burdan öpücüklerimi gönderiyorum resimlerde her zamanki gibi çok şeker çıkmış :))

Kocaman masallah kelebeğimize 🙂

çatı katı, size blogunuzda bir soru mesajı atmıştım hangi postun altına yazdığımı unuttum şimdi.. bir kaç kere bakmıştım cvp verdinizmi diye yoktu! hatırladınız mı?

Aaa ben 😛
Kendimi bir blogta görmek tuhaf oldu aliskin degilimde 😛
Tesekkürler cati kati 🙂
Minyon tipliyim biraz.
Didem senin blogunda olmaktan mutluluk duyuyorum, sevgiler sanada 🙂

tasarım mekanı; ben teşekkür ederim.

çatı katı; dimi ama 😉 …
yok canım neden saçma olsun bekliyorum sendende tabi…

çilekli süt; bencede çok şeker..

apsuwa; teşekkürler yorumun için..

kelebek gibi; bende blogumda olmandan mutluluk duydum. sevgiler…

Aaa olmadı ama bence bu post yarım kalmış. Ceyda'm hani tarkan konseri kombinin :))
Ha unutmadan; TUU MAŞALLAH 🙂

tamam didemcim yollarım en kısa zamanda 🙂

apsuwa,evet hatırlıyorum.eski kayıtlara geldiği için bulamamıştım yorumu.yorumda da bahsetmişim zaten. ertesi gün bulup cevaplamışım.buradan bulabilirsin cevabı

http://babyh23.blogspot.com/2009/08/esarp-fotograflar.html#comments

volkan-kaldera; merhaba öylemi? belki bir daha ki sefere yollar bize kelebekcim

Çatı katı; teşekkürler bekliyorum…

ayyyyy! benim dışımda herkeeees çıtı pıtıııı:) hiç br çocuk annesi gibi çıkmamış Kelebekim:) sanki lise son öğrencisi:) Maşallah diyelim nazar dğmesinn:)

Cok sagolun arkadaslar lise ögrencisi gibi falan 😛
Baska arkadaslarda göndersinde bir süre sonra gene gönderirim bende 🙂

Ayyyy ben bunu daha yeni goruyoruuum :))) Kac gundur girmiyordum nete: Ceydaaam supersiiin :))

Bir Cevap Yazın

