turkuazesarp

OKUYUCULARDAN GELENLER {EMİNE’NİN TESETTÜRLÜ GELİNLİĞİ ve GELİN BAŞI}

Posted on: Eylül 26, 2009

Aslında bayramla, tatille, sonbaharla, kış hazırlıklarıyla, hayatımda ki güzelliklerle ilgili yazasım vardı ama ‘Okuyucudan Gelenler’ bölümü ile ilgili fotoğraflar birikince direk kaldığımız yerden devam etmeye karar verdim. Bizimle paylaşmak için fotoğraf gönderen herkese buradan da bir kez daha teşekkür ediyorum.

İşte İlk Gelinimiz Emine’nin Gelinliği… 🙂

Swarovski taşlarla süslenmiş, kabarık gelinliklerden hoşlananlar için güzel bir fikir olabilir.
Ve Gelin Başı. İncilerle süsleyerek sade ve zarif bir tasarım tercih etmiş. Çok da güzel olmuş…
Teşekkürler ve mutluluklar Emine!
Siz de Günlük hayattan veya özel günlerinizden farklı eşarp bağlama stillerinizi, tesettürlü ve şık kıyafetlerinizi, nişanlıklarınızı, gelinlikleriniz vs… burada yayınlamak isterseniz, fotoğraflarınızı, bana yani turkuazesarp@gmail.com adresine gönderebilirsiniz….
8 Yanıt to "OKUYUCULARDAN GELENLER {EMİNE’NİN TESETTÜRLÜ GELİNLİĞİ ve GELİN BAŞI}"

bu bölüm süper oldu dido hadi devam:)

Ne kadar guzel bir gelin olmussunuz. Esarbinizin arka tarafina bayildiiim :)))

özellikle gelin başına bayıldım eşarbı çok şık olmuş

Nergis inşallah okuyucular katkı sağladığı sürece devam 🙂 senden de bekliyorum bu arada !

Gelin ayşe, Bende!

Çilekli süt, evet hemde zzrif değil mi 😉

çok teşekkür ederim beğendiğinize sevindim
emine

Resimdeki gelinimiz ne olur alınmasın ben böyle çok özenilmiş özel günlerde eşarplara farklı şekiller verilmesini beğenmiyorum. Düğünümde benim başım kapalı değildi fakat kapalı olsaydı kesinlikle düz bağlama üstüne şık bir küpür duvakla tamamlardım.. Sadece gelinlikte değil düğünlerde de hanımlar eşarplarına böyle aksesuarlar takıyorlar oda çok itici.. ( benim görüşüm bu tabi ) tekrar söylüyorum nlor kimse alınmasın.

Zevk ve renk meselesi bana basit gelen baskasına harika gelebilir veya bana harika görünen başkasına sönük görünebilir!

Yoruma açığızdır inşallah

Selamlarımla

ya aslında güpürü çok olan bi duvak tercih ettim istedim daha doğrusu ama o şekil duvak bulma şansım olmadı olan ince güpürlü duvağımıda değişik güzel dursun diye türbanı böyle süsleme durumunda kaldık yorumlar için teşekkürler

çok güzel bir gelinlik ve gelin başı.çok hoş olmuş

Bir Cevap Yazın

