turkuazesarp

100. YAZIM ve OKUYUCULARIMDAN BİR RİCA !

Posted on: Eylül 14, 2009

Bloguma yazdığım 100. yazım.
Hazır böyle bir başlık atmışken blogumla ilgili bazı şeyler yazmak istiyorum. Öncelikle sitenin içeriğinden bahsetmek istiyorum. Ben genelde hoşuma giden ne varsa okuyucularımla da paylaşmak istiyorum.
Örneğin pembe odalarla ilgili bir yazının tesettür modası ile ilgisi olmayabilir, sitemi ziyaret edenlerde özellikle ilk sayfada ki ilk konu bu olunca biraz tuhaf karşılayabilirler ama ben turkuaz eşarp ve yazarı hakkında yazımda da yazmış olduğum gibi tesettür modası ağırlıklı olmakla birlikte bunun yanında bir çok alanda yazı paylaşmaya çalışmaktayım.

Siteyi takip edenlerin en çok talep ettikleri Eşarp bağlama stilleri, tesettürlü nişanlık ve gelinlik modelleri ile ilgili yazılar. Bu konu ile ilgili ne kadar çok yazı yayınlamaya çalışsam da bazı sıkıntılarım var malesef. Örneğin google’da bu kelimeleri tarattığımızda hemen hemen her yerde aynı şeyler çıkmaktadır. Zaten her yerde olan şeyleri yayınlamayı doğru bulmuyorum bunlar klasikleşmiş tarz ve modeller olup açıkcası benimde pek hoşlanmadığım görseller.
Genelde yabancı bloglardan derleme yapmaya çalışıyorum. Yalnız daha öncede bahsettiğim gibi yabancı bloglarda genelde bizim eşarp bağlama stillerini çok beğendiklerinden Türk markalarından çok örnekler var. Bunlar da zaten bildiğimiz şeyler. Zaten benim blogumu açmamda ki amacım her yerde olan klasik tarzda ki tesettür modellerini değil de, şık ve farklı tasarımlara yer vermek…

Bunun yanında benim yabancılardan tarzını beğendiğim diğer ülkelerden Malezya ve Dubai gelmektedir. Yanlız bunlardan günlük eşarp bağlama stillerini değil Malezya’nın gelinlik ve Dubai’nin göşterişli abiye modellerini beğeniyorum 🙂

Açıkcası kendi giyim tarzımla ilgili görselleri de her zaman paylaşamadığımdan ne kadar dirensemde bazen pek beğenmediğim şeyleri de yayınlamak zorunda kalıyorum şu ana kadar çok nadir olsada…
Bu yüzden bu ara tasarıma daha fazla yöneldim çizimlerime daha fazla yer vereceğim bundan sonra inşallah…

Bir de siz değerli okuyucularımdan bir ricam var.

Günlük hayattan veya özel günlerinizden farklı eşarp bağlama stillerinizi, tesettürlü ve şık kıyafetlerinizi, nişanlıklarınızı, gelinlikleriniz vs… fotoğraflayıp, bana yani turkuazesarp@gmail.com adresine göndermeniz. Bende bu fotoğrafları buradan sizlerle paylaşarak, herkes için güzel bir fikir alışverişi olucağını düşünüyorum…

Fotoğraflarınızı bekliyorum…

Sevgilerimle…

Didem

13 Yanıt to "100. YAZIM ve OKUYUCULARIMDAN BİR RİCA !"

Bak ben de bunu demeni bekliyordum İngiltere ve Amerika'daki başörtülü bir kaç kız blogunda paylaşıyor acayip hoşuma gitmişti hatta ben de göndermiştim resimlerimi jana yayınlamıştı :)) Çok iyi düşünmüşsün umarım herşey dilediğin gibi olur….

http://guzelkadinlar.mevsimlergibi.com/

sevgili didem blogunu sessiz takip edenlerdenim ne kadar yeni bir şey eklemediini bilsem de bakmadan edemiyorum fikrin çok hoş başörtülüler olarak sıkıntımız bu bir eşarbımız var ne yapalım o bizim herseyimiz bence herkez farklı bir şeyler yapan varsa tesettür adına lütfen paylaşılsın, bundan dolayı seni tebrik ediyorum… bende senden özenip blog yazasım geliyo fakat teknoloji özürlü olmamdan dolayı vasat altı bişey olmasını da istemiyorum,sana fotoğraf göndermek istiyorum inş. başarabilirimm:)

100. yazın hayırlı olsun canım.
Ben eşarpta farklı teknikler kullanmıyorum ancak dikkatimi çekiyor. birilerinin fotoğraf göndermesi hoş bir fikir;)
sevgiler…

Daha nice yazılara inşallah.Ben seni zevkle alarak izliyorum canım.
Sevgiler…

Cok basarilisin boyle devam et canim. SIk yorum yazamasamda hep takip ediyorum bunu bil.

tebrikler..;) guzel bir fikir ama çekimser çoğunluk olur gibime geliyor.. keşke olsa..;)

kandiliniz mubarek olsun,sevgiler..

Mubarek Kadir geceniz hayirlara vesile olsun ins.. sevgiler medinem

Ben de blogu sessiz takip edenlerdenim, cok guzel bi fikir=) fotograf gonderebilirim ama bi sorum var. Yuzumuzun gozuktugu resimlerde yuzumuzu kapatsak olur mu?

Çilekli süt; evet bende takip ediyorum o blogları hatta senin fotoğraflarına da rastladım bile 😉

Tuuba öncelikle güzel sözlerin için çok teşekkür ederim. Siz sessiz takipçilerin yorum yazması çok hoşuma gidiyor. İnşallah güzel paylaşımlar olur burada. Her zaman beklerim 🙂 bu arada sana ilham olduysam ne mutlu bana.

Duru; çok teşekkür ederim canım güzel temennin için. İnşallah şık şeyler bekliyorum okuyucularımdan.

Şanslı; Çok teşekkürler. Sevgiler…

Gelin Ayşe anen bende çok sık yorum yazamasamda takipçinim canım. 😉

Rümeysa doğru söylüyorsun aslında. İnşallah olmaz. Bakalım artık. Sevgiler

Tasarım mekanı. Çok teşekkürler…

Banu selam. Fotoğraflarını gönderdiğinde ben yüzünü gizlerim istersen. Bekliyorum ;). Sevgiler..

Bir Cevap Yazın

