turkuazesarp

HAYAL…

Posted on: Eylül 6, 2009

Şu ara küçük bir mutluluğa ihtiyacım var sanırım…

Böyle süpriz bir kutunun içerisinden beni mutluluktan uçurucak ayrıntılar hediye alsam diye düşündüm…


İçinden kalplerle dolu bir kağıt, sevimli bir kolye…


Mandalina çiçek kokulu bir parfüm, pembe bir kahve kupası…

Gülümseten bir not ve kalpli bir yüzük çıksa….

Şu ara çok romantikliğim üstünde galiba…

Hep pembe ve kalplerle dolu şeylere gidiyor gözüm…

8 Yanıt to "HAYAL…"

romantikliğin hep üstünde olsun :)) baktıkça içim açıldı iyi geldi :))

Insalah birgün böyle bir paket alirsin, icindekiler aynisi olmasada en azindan birkaci olur belki 🙂
Pembeyi sevdigini yazilarindan anliyoruz zaten 😉

Hiçde fena olmazdı doğrusu!
Sevgiler…

Kim istemezki böyle bir paketi inş hepimize gelsin 🙂

Allah gönlüne göre veriri inşallah en pembesinden 🙂

ben olsam içinde güzel bir not olan bir kutu isterdim 🙂 söz uçar yazı kalır hesabı.

arada olur böyle şeyler.. ama hayalindeki hediyeler güzelmiş…

didemcim galiba bu hedıyelerı benım ıcın yayınladın zaten konu baslıgında benım adım :))cok begendımm opuorum senı cıcım :)))

Bir Cevap Yazın

