turkuazesarp

BU KIŞIN RENGİ {PEMBE}

Posted on: Eylül 4, 2009

Elbise; dkny Pantolon; pacsun.com, Babet; coach, Çanta; yesstyle.com, Eşarp; pierre cardin

Bu kış fuşya’dan pudra’ya toz pembeden, şeker pembesine kadar pembenin her tonu çok moda!…

9 Yanıt to "BU KIŞIN RENGİ {PEMBE}"

elbiseye bayıldım bayıldımmmm…

Çanta ve babete bayıldım 🙂

Hepsi güzel de ben pembeyi pek sevmiyorum galiba ya da bebişimin bir çok eşyası pembe olunca gözüm doydu. Bana bu elbisenin su yeşilinden lütfen 🙂

Çanta ve başörtü çok güzel.
Sevgiler…

Tamamen pembe giyinemezdim sanirim cok dikkat cekici olur, belki baska renklerle kombinlenebilir 😉
Kisin renkli giyinmek iyi geliyor o soguk günlerde 😉

pembe rengi hiç sevmem,kıyafetlerimde de tercih ettiğim bi renk değildir =) amaa elbiseyi ve eşarbı çok beğendim =)

Benim modam çotan beri pembe :))

En çok kullandığım renklerden biridir.. Bu sene başkaları da kullanacaksa iyi, çok dikkat çekmem en azından 😛

benım rengım oldugu ıcın yaz kıs sonbahar ılkbahar farketmeden herzman rengım pembe :))

Bir Cevap Yazın

