turkuazesarp

TESETTÜR SOKAK MODASI

Posted on: Ağustos 28, 2009

http://www.hijabshigh.com/ dünyadan tesettür sokak modası ile ilgili görseller içeren bir site. Daha fazla seçenek için siteyi ziyaret edebilirsiniz. Sitede Çeşme ve İstanbul’dan da örnekler var….
ÖDÜL
Bu arada sevgili Seyhan (http://seyhandan.blogspot.com/) ve Fikir İşçisi’ne ( http://umitburcu.blogspot.com/) laik gördükleri Kreativ Blogger ödülü için çok teşekkür ederim. Uzun bir süredir yazı yazamadığım için benim ödül vericeğim bloglarda ödülünü almış bile. Bu yüzden bende ödül almayan tüm bloggerlara bu ödülü gönderiyorum…

5 Yanıt to "TESETTÜR SOKAK MODASI"

Gençler bir harika!
Sevgier…

En sondaki kız çok tatlıymış,paylaşım için teşekkürler🙂

bazen aklımıza gelip aa oolmazdediğimiz stilleri gördüm bu sitede.
ilham alınası.

Buralarda(USA) disarda gordugum Turk olmayan musluman yabancilarin kapanma sekli, resimlerde gorduklerim. Bize ilk bakista ilginc geliyordu ama, simdi alistik boyle degisik goruntulere…
Aklin yolu bir sonucta, uygulama metodlari degil.
Sevgiylen …

Didemcim merhaba.Senden bir konuda fikir almak istiyorum.Ekimde katılacağım bir düğün için kaftan tarzı bir elbise aldım.Yakası biraz açık olduğu için eşarpla kapamak istiyorum.Şifon bir şal eşarp düşünüyorum ama hem modern hemde işimi görecek bir model istiyorum açıkcası.fikir verebilirsen memnun olurum.

Bir Cevap Yazın

