turkuazesarp

TATİL BİTTİ…..

Posted on: Ağustos 12, 2009

(NOT: Fotoğraf üzerinde değişiklik yapılmıştır!)

Her ne kadar şu anda biraz rahatsız olsam da tatilden enerji dolu, yeni fikirler, kararlar ve bolca fotoğrafla dinlenmiş olarak döndüm…
Sizlerle de fotoğrafların bazılarını paylaşacağım…
Akşam Çeşme’nin içine indiğimizde ve gitmeden otelde çekildiğim fotoğraflar öncelikle…

Pembe Fiyonklu Bluz: Lacheen (kışın almıştım)
Pembe Fiyonku Etek: Ben 🙂
Çanta: Nine West
Ayakkabı: Bakırköy Ayakkabılar Pasajı
Eşarp: Hermes

Çeşme’ye gidipte Damla Sakızlı Dondurma yemeden gelmek olmaz… Biz bu sene Kale Dondurma’da yedik. Ben Kağıt Helva içinde yedim tavsiye ederim. 🙂

17 Yanıt to "TATİL BİTTİ….."

🙂 hanimefendi yine harikasiniz zaten o etege hastayim :))) fotograf görmek istiyoruz:)

hoşgeldin arkadaşım.senin tatilin umarım güzel geçmiştir. eteğin süper olmuş ellerine sağlık

Tatilin bi,tişine üzüldüm amaaaa HOŞGELDİN 🙂

o pembe bluzu laçinde gördüğümde bayılmıştım güzel seçimler

etek çok şıkmış.giyinde pek zarif:)
hayırlı günler canım

süper görünüyorsun yine didemcim :)) biraz tatilden bahsetsene kaldığınız yerden mesela tesettür oteli miydi?nasıldı tavsiye eder misin vs :)))

merhaba öncelikle hoşgeldin eteğin detaylı fotoğraflarını yayınlarmısın canım. benimde hoşuma gitti burda dergilerinde güzel etek modelleri yok yada ben beğenemiyorum iyi oluyor böyle fikirler
sevgiyle kal…

esarp hermes yazmissin ama orjinal katalogundaki esarplarla senin kafandakinden bir benzerlik goremedim, genelde hermes renkleri can alicidir, seninkisi cok mat

Tatil dönüşü motive olmak biraz zor oluyor kolaylıklar dilerim 🙂
Çok şık olmuşsun etek Turkuaz Giyimdemi 😛 satılıyo bizde alalım
Fiyonklu bluzlar ve etekler çok hoşuma gidiyo
Fotolar biraz daha yakın olsa daha güzel olcak bide yüzü görsek 🙂 dahada güzel olcak.

Nergisciğim çok teşekkürler. Fotolar devam edecek inşallah. 🙂

Bahar: Hoş bulduk, eteğin sadece tasarımı bana ait. Teşekkür ederim sevgiler…

Uzman Amatör; Hoşbulduk 🙂

Syhn: Çok teşekkürler…

Zeynep; Beğenmene sevindim, Çok teşekkürler..

Çatı Katı ; Çok teşekkürler. Tamam canım otelden de bahsedeceğim… Sevgiler

Fikir İşçisi; Tamam canım eteğin detaylı fotoğrafını yayınlayacağım. Beğenmene sevindim. Çok teşekkürler..

Nurdan; Öncelikle merhaba. Eşarp pudra renkli ve twiil ipek olduğu için mat.

İlkaycım güzel sözlerin için çok teşekkür ederim. Eteği daha önce şu yazımda( http://turkuazesarp.blogspot.com/2009/06/pudra-pembesi-etek.html ) anlatmıştım ya hani 🙂 Tasarımı ve kumaş seçimi bana ait ama dikiş bilmediğim için dikimi terzime. İstersen terzim sanada diker canım. 🙂 Yüzümü göstermiyorum çünkü malum internet ortamı ne olucağı belli olmaz malesef 😦

eşarbınızı nasıl bağlıyorsunuz?hermesi.

fiyonklar çok güzel :)bluzun rengi de çok güzel 🙂

S.a bloğunuzu yenı keşfettım,cok güzel olmus,cok beğendım artık zıyaret edeceğım bır sıte ellerınıze sağlık devamı beklıyorum.Pembe fıyonklu bluzunuza bayıldım ve fıyonklu etegınıze cok yakısmıs ve daha güzel fotolarınızı beklıyorum:)))

iyi de fotolar hic gorunmuyor ki ne amacla koydugunuzu anlayamadim tamam hatlarim belli olmasin diyorsaniz haklisiniz ama o zaman da keske boyle bir bolum yapmasaydiniz cunku fotolarda kiyafetleriniz hic secilmiyor

Bir Cevap Yazın

