turkuazesarp

TURKUAZ BİR ARA…

Posted on: Ağustos 3, 2009


(NOT: Fotoğraf üzerinde değişiklikler yapılmıştır!)

Tatili sevmeyen yoktur heralde… Benim için tatil sessiz ve huzurlu bir ortamda kafa dinlemek ve tabiki aynı zamanda da denize girebilmek… Çünkü İstanbul’un bu sıcağından kaçıp biraz serinlemek istiyorum… 🙂

Yarında İnşAllah fotoğraflarda ki bu tuzlu ve soğuk ege sularında yüzüyor olacağım…
Bir hafta internetten ve yaptığım tüm rutin şeylerden uzaklaşarak dinleneceğim. Aynı zamanda bu tatili boş boş geçirmemek için uzun zamandır okuyamadığım kitaplarımı yanımda getiriyorum, tatilime bir şeyler katmayı ve yeni şeyler keşfetmeyi planlıyorum… 🙂 Sabah çok erken kalkmam gerek ama ben şimdi bavul hazırlamalıyım…

Not: Fotoğraflar geçen seneye ait…

Sevgiyle Kalın…

Didem…

5 Yanıt to "TURKUAZ BİR ARA…"

Selaaaaam iyi dinlenmeler ve iyi tatiller diliyorum, resimde cok hos kremler icinde 😉

iyi tatillerrr iyi dinlenmeler…

Keyifli dinlenmeler..: )

iyi dinlenmeler ve iyi tatiller denizi bende öok severim 🙂
hayırlı kandiller

Öncelikle selamlar blogunuzu soyel boyle gezdım fena sayılmaz gusel ;)pembe etegınıze bende takılı kaldım cok hoş bı modelı var ;)bu arada gittiginiz otel ıonıa sanırım arka fonlardan anladıgım kadarıyla bıde cesme degınce emın oldum sankı 🙂 neyse sıze basarılar dılerım 😉

Bir Cevap Yazın

