turkuazesarp

PRONOVİAS 2010 ÖN KOLEKSİYONU

Posted on: Temmuz 30, 2009


Pronovias gelinklerine bayılmayan yoktur sanırım. Masalda ki prenseslerin romantikliğinde danteller, fırıfırlar şifonlar, tüller ve her ayrıntısı düşünülerek tasarlanmış bu gelinlikler son zamanlarda bir çok gelin adayının tercihi. Bu modellerde Pronovias’ın 2010 erken koleksiyonundan.
Geçtiğimiz ay Neslişah Alkoçlar’da Pronovias’tan Elie Saab imzalı bir gelinlik giymişti. Esmer tenine çok yakışmış.

7 Yanıt to "PRONOVİAS 2010 ÖN KOLEKSİYONU"

SÜPERMİŞ GERÇEKTEN…

bu bloğun tesettürle alakası ne anlamadım. alakası ismi galiba.

SOndan ücüncü olana bayildim etekleri sahane. Ben elbise tarzi gelinlikleri sevmiyorum yani etekleri illaki kabarik olmali biraz 🙂
Markayi ise duymadim, markalarla pek isim olmaz takipte etmedigimden :S 😛
Sevgiler

Çilekli süt; bitmemek elde mi 🙂

Kelebekcim; bende aynen öyle düşünüyorum ama bu gelinlikler benim kabarık gelinlik hayalimi bile değiştirmeye yetti 🙂

?????; Sadece bu haberime bakarsanız öyle gözükebilir. Ama biraz aşağıya indiğinizde tesettürle ilgili bir çok konuya rastlayabilirsiniz…

kapalı gelinlik resmide yayınlar mısınız

Bir Cevap Yazın

