turkuazesarp

NİŞAN TÜRBANI{M}

Posted on: Temmuz 17, 2009

(NOT: Bu fotoğraf üzerinde değişiklikler yapılmıştır!)

Nişan Türbanımı daha ayrıntılı görmek isteyenler için yakın fotoğraflarını yayınlıyorum…

Tasarım ve Broş: Ayşe Türban Tasarım

Aksesuar seçimi yaparken…. Gökçe ve Duygu yine çok güzel kareler yakalamış..🙂

Fotoğraflar: Gökçe Pehlivanoğlu, Duygu Yıldırım….

8 Yanıt to "NİŞAN TÜRBANI{M}"

Canim, gercekten cok cok tatli olmmussun , birkez daha soylemek isterim, turbanina bayildimmmm…..

coookk güzel olmus, bayildim türbanina.. cok sik..
yapanin ellerine saglik..

ayyyy muhteşeeeem. Renk şekil model🙂 Cok guzel olmussun. Vallaahi bayıldım ben🙂

bak normalde türban tasarımları bana çok kaba gelir, ama sen cidden çok zevkliymişsin ince bi zevkin varmış ki zarif bi türban yaptırmışsın ben bile beğendim🙂 şu deniz yıldızıysa fevkalade tatlı durmuş

Canım benim çok hoş olmuşsun.Hayırlı olsun.Allah tamamına erdirsin.
Sevgiler…

İzne ayrılmışdım uzun zamandır bakmıyordum sayfana bir bakim nişan fotografları eklenmişmi dedim bakmamla bayılmam bir oldu🙂 süper bir nişan kıyafeti olmuş türban süper kıyafet süper çok zevklisin maş nişan böyle düğünde gelinlik ve ayrıntılar nasıl olur düşünemiyorum Allah inşallah tamamına erdirir.

TÜRBAN SÜPER OLMUŞ…

türbann yapılış şkline bayıldım… bende kapalıyım ve normalde pek sevmiyorum yapılmıs esarpları çok abartılı gelio bana ama buna bayıldım gercekten kendi zevkinse çok güsel bi zevkin var.bu yaz benmde nişanım olabilir inş bende bunun gibi bir model yaptırıcam:)benm için çok iyi bi model oldun cok tsk ederim:))

Bir Cevap Yazın

