turkuazesarp

NİŞAN FOTOĞRAFLARI……… ve TEŞEKKÜRLER…

Posted on: Temmuz 14, 2009

Koşturmalar, hazırlıklar, her ayrıntıyı tek tek düşünmeler, planlamalar, heyecan, panik, telaş vs….. 4 Temmuz 2009’da nihayet sonuçlandı…

Biz Nişanlandık😉 ve mutluyuz….

Bütün bu hazırlıkların sonucunda fotoğraflara yansıyan güzelliklere bakma zamanı şimdi…. (bunun içinde öncelikle sizi beklettiğim için özür dilerim ama bu süreci atlattığımda bir süre dinleniceğim diye kendime söz vermiştim bu zaman zarfında dinlenmenin, denizin ve güneşin tadını çıkarttım biraz😉

Bunun dışında bu hazırlıkların yanında benimle çalışan, sabırla her isteğimi yapan herkese teşekkür ederim…. Ayrıca siz değerli okuyucularıma ilginiz, desteğiniz ve dualarınız için….

Nişanlığımı Diktirdiğim moda evi; Karteks Gelinlik’ten Sevil Hanım’a,
(Nişanlığımın yanında kesemi, nişan yastığımı ve türban aksesuarlarımı da büyük bir özenle hazırladı…) www.karteksgelinlik.com.tr

Organizasyonu, müzikleri, sunucuyu istediğim gibi olmasını sağlayan http://www.hilalorganizasyon.com/

Türban Tasarımımı ve makyajımı istediğim gibi yapıp, bu güzel broşu bana tavsiye ettiği için Ayşe Türban Tasarım’a (Ayşe Hanım’a) http://www.aysekuafor.com/

Nişan kurabiyelerimi büyük bir özenle tasarlayıp konseptime uygun şekilde süsleyip o gecenin en çok konuşulan ayrıntılarından biri olmasını sağlayan Pembe Merdane’ye, http://www.pembemerdane.com/

El Buketimi tasarlayan Sevgili Biluncuğum’a (Bilun çiçeğimi o kadar çok sevdim ki elimden hiç bırakmadım o gün🙂 www.bilundesign.com

Ve bütün gün yanımda olup, hiç bir ayrıntıyı kaçırmadan, bu harika, belgesel tadında kareleri çekip, bana o günü her baktığımda tekrar yaşatacak olan Sevgili Gökçe Pehlivanoğlu (http://www.lunaroom.net/) ve Duygu Yıldırım’a (http://www.duyguyildirim.com/) (ikiside çok tatlı🙂 teşekkkürlerimi bir borç bilirim…

Tabi ki aileme o gün yanımda olup kıyafetimi bana giydiren ablamcığıma ve canım kardeşim hande’ye, bunun dışında o gün benimle heyecanımı paylaşan Derya’ya, Aydan’a, Hande’ye, Gamze’ye ve tabiki nişanımıza gelen tüm konuklarımıza….

Ayrıntıları paylaşmaya devam edeceğim bu arada sormak istediğiniz bir şey olursa yorum kısmından bana ulaşabilirsiniz….

19 Yanıt to "NİŞAN FOTOĞRAFLARI……… ve TEŞEKKÜRLER…"

harika olmuş hepside.
ayy canım yaa sen ne tatlı olmuşsun maşallah maşallah.
zarif kuğu gibisin çok yakışmış çokk.
Allah mesut bahtiyar etsin
devamına erdirsin canım benim artık düğün resimlerinide bekleriz:))
ayrıca bu renk nişan kıyafeti ilk defa bu kadar şık durmuş

rüya gibisin canım…evlilik hayatında aynı güzellikte geçsin inşallah🙂

Hersey gonlunce olsun:))tebrikler.

Maşallah subhanllah bu güzelliklerin ve mutluluğun düğününde de devam etmesi duasıyla küçük bir ayrıntı dikkatimi çekti eksik var bu resimlerde damat nerdeeeeeeeeee:)sevgiler canım.

masallah cok güzel olmussun, cok yakismis..
allah tamamina erdirsin🙂

peri kizi gibi olmussun canim…

tebrik ederim…

Tebrikler, Allah mutluluğunuzu daim etsin. Ayrıca türbanın çooook güzel olmuş.

herşeyin istediğiniz gibi olması çok güzel. inşallah sizde bir ömür mutlu olursunuz

cok güzel olmuşsun ..net göremesekte…hayırlı olsun Allah tamamına erdirsin …

Merhabalar, cok cici gorunuyorsun gercekten , Allah mutlulugunu daim etsin insallah…
Sevgiler…

ooo düğün gibi bişan yapmışsınız siz baya :)) hayırlı olsun herşey çok güzel gerçekten

canım cok güzel bi duygu olsa gerek allah tamamına erdırsın hayatım mutluluklar…

hayırlı olsun nişanın canım kıyafetin detaylarıyla beraber muhteşem olmuş masallardaki prensesler gibi🙂

Nişan kıyafetin çok şık olmuş prenses gibi ve çiçeğin ve tüm ayrıntılar özen dolu sevgi dolu olmuş hayırlı olsun😉

Cok güzel olmus hersey, türban modeli cok yakismis.
Allah tamamina erdirsin insallah.
Sevgiler

Her şey en ince ayrıntısına kadar düşünülmüş,siz bu işi biliyorsunuz didem hanım, gerçekten çok hoş bir nişan olduğu buralardan belli oluyor

bloğunuzda başarılar iyi günler dilerim.

http://cicekbakimi.blogcu.com/

bloğuma beklerim sevgiler..

bloğunuzda başarılar iyi günler dilerim.

http://cicekbakimi.blogcu.com/

bloğuma beklerim sevgiler..

nişanlığına bayıldımm:)

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: