turkuazesarp

YOĞUNLUK….

Posted on: Haziran 24, 2009

İki gündür bloga bir şeyler yazamıyorum. Çünkü günlerim çok yoğun geçiyor…
Malumuz nişan koşturmacası tabiki 🙂
Çok az kaldı ve benim heyecanlarım gitgide artmaya başladı…

Öncelikle pazartesi günü yani 22 Haziran’da Nişanlığımı teslim aldım çok mesudum… 😉 Nişanlığım tam istediğim gibi oldu. Allah’ a şükür.
Nişanlığımın fotoğrafını tabiki o güne saklıyorum sanırım bir gün sonra sizlerle paylaşırım… Hangi modaevine diktirdiğimi ve diğer detaylarıda yazarım çünkü kesinlikle tavsiye edeceğim bir yer…
Çok memnun kaldım, benim gibi çok zor beğenen birini bile gülümseyerek çıkarttılar ordan 🙂
Davetiyeleri dağıtmakla meşgulüm şu sıralar yarın da kuaför işlerim var sanırım onları halledeceğim bir de Sevgili Biluncuğumun yaptığı Nişan Çiçeğimi teslim alacağım İnşAllah…

Bunun dışında bugün çok sevdiğim arkadaşım Derya’ya davetiyemi vermeye gittiğimde 25 Temmuz’a düğün tarihini aldıklarını öğrendiğimde çok mutlu oldum. Bir koşturmaca daha başlıyor bizim için 😉 Tam bir ay daha harıl harıl hazırlık yapacağız galiba 🙂

En önemlisi de Sözlüm bu hafta sonu okulunu bitirip İstanbul’a dönüyor inşAllah 🙂

Bunun dışında yapmam gereken ufak tefek şeyler kaldı onlarıda halledersem eğer kafam rahat olucak ve tam olarak hazır olmuş olacağım…

Lütfen dualarınızı eksik etmeyin…

Hepinize kocaman sevgiler….

NoT: Şu anda hiç fotoğraf yayınlayanmıyorum ama nişandan sora size bol fotoğraflı yazılar bekliyor İnşAllah… 😉

16 Yanıt to "YOĞUNLUK…."

Merakla bekliyorum 😉
Kolayliklar dilerim.

Allah kolaylık versin canım.
Dualarım seninle.
Sevgiler…

oyy canim dido:) hadi hayirlisi olsun Rabbim yardimcin olsun, InAllah hersey diledigin gibi gecer, sende cok detaycisin, herseyin mükemmel olmasini istiyorsun ama deger:D. öptüm senii cok:)

rabbim yardımcın olsun canım dualarımdasın herşey gönlünce olur ve nazarlardan esirgenirsin inşallah:)

Allah yardım etsin her işini çabucak ve gönlünden geçtiği gibi halledersin inşallah
Hadi kolay gelsin…

Allah yar ve yardımcınız olsun arkadaşım..

Çok merak ettim nişan kıyafetini 🙂 nişanda bu telaş düğünde Allah bilir başını kaşicak zamanın olmaz
Allah yardım etsin.
Blog okurlarına yokmu davetiye 😛
Allah tamamına erdirsin inşallah.

Hayırlısı olsun inşallah…E bol bol foto bekliyoruz o zaman:)))

Elbiseni çok merak ettim bak şimdiii :))) İnşallah herşey böyle istedigin gibi devam eder ve mutlu olursun 🙂

Hayırlı kandiller…

Allah kolaylık versin canım. Dilediğin gibi olur herşey inşAllah. Keyfini çıkar bu vakitlerinin;)
sevgiler…

Allah kolaylik versin 🙂

slm canım nerelerdesin bi bakayım dedim özlenmektesin:) kendine dikkat et güzel günün güzel bir ömre kapı açsın, pişmanlıklar hiç bulaşmasın kalbinize, gönlünüz hep bir ,elleriniz birbirine kenetlensin, sevgilerim ve dualarım seninle

Canım benim, taşınma işimizden dolayı yazamadım sana. Ama aklım sendeydi o gün 🙂 Umuyorum ki muhteşem geçmiştir. Ömür boyu mutluluklar canım. Çok öpüldün.
Sevgilerimle..

selam heeey nerelerdesin nişanın nasıl geçti geçti mi ?
merak ediyorum vallahi bak çok zaman boşladın bizi 🙂
inşallah herşey gönlünce olmuştur veya olur :)güzel haberlerini bekliyoruz 🙂

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: