turkuazesarp

TEK OMUZLU ELBİSE [TESETTÜRE UYGUN]

Posted on: Haziran 22, 2009

Biliyorsunuz bu sene tek omuzlu elbiseler çok moda. Gayet şık ve zariflik katan bir unsur bence bu ayrıntı… Ama bu elbisler doğal olarak tesettüre uygun olmuyordu. Ben tek omuzlu ama tesettürlü bir kıyafet nasıl tasarlayabilirim derken biraz araştırma yaptım ve bu fotoğrafı buldum… Normalde açıkta olan kolu farklı bir renkle kapatarak yine tek omuza vurgu yapılabilir. Kuşakla da çok uyum sağlamış..

Tek omuza açık elbiselere örnekler…

14 Yanıt to "TEK OMUZLU ELBİSE [TESETTÜRE UYGUN]"

Cok güzelmis bu birinci elbise renkleri bile cok hos, pembe siyahli😉
Olsada giysek dedim😛

Canım tesettürün iyi bir tasarımcıya çok ihtiyacı var.İnşallah o doğru kişi sensindir.En üsteki güzel.
Paylaşımın için teşekkürler.
Sevgiyle kal…

canım ilk resime bayıldım çok güzelmiş gerçekten ,güzel günlerde kullanman duasıyla eminim terziye önerilerde bulunmuşsundur bile:)sevgiler canım

selam seni henüz yeni keşvettim tüm bloğunu baştan sona okudum ve çok mutlu oldum…benimde istediğim senin isteğinle aynı:)tasarlayıp hayata geçirip kendi markamı kurmak…düşündüm de senin gibi şahane zevki olan bir tesettürlüden şahane bir ortak olur:))) başarılar…bundan sonra sınırsız takipteyim:)

AA COK SÜPER CANIM PAYLAŞIMIN İÇİN SAOL

evet süper olmuş ilk elbise kesinlikle… arkadaşlar bu arada gittigidiyorda chanel elbiselerim siparişe açıldı tavsiye ederim… iii akşamalar kullanıcı adı: sk_nur

Kelebekcim kim bilir belkide olur😉 inşallah buraya geldiğinde bir ara görüşsek ne güzel olur canım😉

Şanslıcım inşAllah bakalım onun için uğraşıyorum🙂

Seldacım daha terzi ile görüşmedik ama önerilerde bulunacağım tabi🙂

Sevgicim merhaba mutlu olmana çok sevindim o zaman artık daha sık görüşelim😉

Cansucum beğenmene sevindim sevgilerimle

Didem, elbise gerçekten hoş. Bundan sonra marka ve tasarımcı belirtirsen daha ilham verici olacak🙂 Paylaşımın için teşekkürler.

İlk defa siteyi ziyaret ediyorum ve çok güzel fikirler üretmişsiniz. Kapanmayı düşünen biri olarak çok sevindim😀

Bir Cevap Yazın

