turkuazesarp

NAZARDAN KORUYAN TAŞLAR

Posted on: Haziran 22, 2009

Nazara ve kötü göze inanmayan var mı bilmiyorum ama ben çok inanıyorum zira bu bilimsel olarakta açıklanmıştır en önemlisi ise ”Kitabımız” da da yazmaktadır. Zaten hani derler ya yıldızım mı düşük neden bilmiyorum ama bana çok nazar değer😦

Bende şifalı taşlara merak sardığım için bu ara ve yakında da nişanım olduğu için nazardan koruyan taşları araştırmaya başladım. Biliyorsunuz nişan ve düğün gibi yerlerde herşeyin mükemmel olmasını istedikçe bazı aksilikler çıkabilir ben bunu nazara bağlyorum açıkcası… Bir arkadaşım evlenirken yine başka bir arkadaşı ona nazardan koruması için bir taş önermişti arkadaşımın düğünün başında taktığı taş düğünün sonunda delik deşik olmuştu…

İşte bu taşın ismini unuttuğum için arkadaşımda yurtdışında olduğu için onada soramadığımdan bende tabiki hemen google bir sorayım dedim. Oda bana şu adresi önerdi… http://madeinduzce.blogspot.com/

Bu blogun sahiplerinden Merve Hanım’a bu taşın ismini öğrenmek için mail attım.
Kendisi bana çok yardımcı oldu. Burdan bir kez daha teşekkür ederim…
Nazar taşı için burcumu sordu. Benim burcum balık olduğumu söyleyincede bana iki taş önerdi.

Mercan ve Turkuaz🙂

Birde bu taşların yararlarını anlatan bir metin…

MERCAN: Saygınlığın sembolü olup nazardan korur. TURKUAZla biraraya geldiğinde güçlü bir koruyucu tılsım haline gelir. Kararlılık ve azim verip dikkat yoğunluğu sağlar. Kalp ve dalak için faydalıdır. Kan yapımına yardımcı olur. Sedef hastalığına iyi gelir. Kalsiyum açısından zengin olduğundan kemik erimesinden şikayeti olan hastalara faydalıdır.

TURKUAZ:bir şifa kaynağıdır. Kemik erimesini önler, migreni hafifletir, solunum yolları için şifadır. Kekemeliğe iyi gelip, konuşma yeteneğini arttırır. Nazardan korur. Taşıyana cazibe kazandırır, özgüven ve cesaret verir. İletişim, sadakat ve dostluğu sembolize eder. Tansiyonu düzenler.

Bunların dışında birde tabi en önemlisi nazardan koruyan sureler ve dualar var bunlarıda sık sık okumak gerek…
Nazar surelerinin başında Nas Suresi , Felak Suresi, Fatiha Suresi birde tabiki Ayet-el kursi gelir…

5 Yanıt to "NAZARDAN KORUYAN TAŞLAR"

Cok guzel bilgiler paylasmissin… Mercan ve Turkuaz tasli bir yuzuk takmak gerekir..ikisinin birlesimi ile nasil bir yuzuk modeli bulabilirim diye arastirmam gerekiyor simdi… medinem

Paylaşımın için teşekkürler.
Allah faydası olmayan şeyi yaratır mı?Şükürler olsun…

canım dışarı çıkarken ayetel kürsi yi oku ve 2 elini başının üzerinde birleştir sonra aşağı doğru kendini daire içine alıp içine huuu diye okuduklarını üfle buda yeni öğrendiklerim arsında sevgiler rabbim nazarlarımızdan korusun sevgiler.

Tasarım mekanı; eminim güzel bir şey bulursun canım sevgilerimle

Şanslı; Şanslıcım doğru diyosun…

Seldacım; Amin canım önerin için teşekkürler

akik taşını öneririm nazara karşı çok faydalı peygamber efendimiz de takarmış kahverengi turuncumsu olandan..

Bir Cevap Yazın

