turkuazesarp

EŞARP BAĞLAMA – TÜRBAN TASARIMI YAPMA AŞAMALARI

Posted on: Haziran 20, 2009

Son yazılarıma baktığımda
sürekli elbise modelleri yayınladığımı farkettim. Bende bu yazımda, daha önce bana gelen eşarp bağlama aşamaları ile ilgili yazı yazma isteklerinden yola çıkarak, bu farklı tarzda ki eşarp bağlama ve türban tasarımı yapma aşamalarını gösteren görselleri yayınlamak istedim…

Görsellerde ki açıklamalar arapça olsa da fotoğraflardan umarım anlaşılır… Eşarplar bağlanırken hepsinde birbirine konstrat renkte iki ayrı kumaş tercih edilmiş ve arkadan bağlanmış…
Ben bu bağlama şekillerini tercih eder miyim bilmiyorum ama arkadan bağlanan eşarplara karşı olsamda bunlar çok hoşuma gitti. Belkide kızların güzelliğindendir!🙂
Genel olarak baktığımda hiç olmazsa fikir verebilecek bir kaç tüyo var benm için. Bunları ileride kendi eşarp bağlama şeklimde minik minikte olsa uygulayarak farlı bir şeyler çıkarmaya çalışacağım… O zaman sizinlede paylaşabilirim… Bunun dışında daha önceden sizlere sözüm vardı evet kendi eşarp bağlama tarzımın aşamalarınıda fotoğraflayacağım… Galiba bir çözümünü buldum🙂 Oda pek yakında inşAllah!

Not: Fotoğrafların üstüne tıklayarak büyütebilirsiniz…

10 Yanıt to "EŞARP BAĞLAMA – TÜRBAN TASARIMI YAPMA AŞAMALARI"

Bende arkaya baglayip yanlari ve boynumu kapatiyorum o sekil bagliyorum, buna alisali baskada baglamak istemiyorum cok rahat oluyor boyun kismi, özelliklede yazin. Buradakilerde güzel yalniz pek hosuma gitmeyen cok kalin olmazmi böyle kat kat bir sürü geliyor bana, yani zaten saclar bayagi etkileniyor birde böyle bu sicak havalarda hele iyi oldugunu düsünmüyorum. NOrmal bonenin bile kafa kismi delikli olan hava alana tarzini bulmak istiyorum.
Senin baglama tarzinida merakla bekliycem😉

cok hoslar canim, paylasim süper.
ben ikinr foto yu begendim..
simdi snein tarzini merake diyourm hadi bakalim:D

Bordoya bayıldım çok hoş görünüyor.
Paylaşımın için teşekkürler.
Sevgiler.

süper oldu bu resimler insana gerçekten fikir veriyor bu paylaşımın devamı gelir inş.:)

Kelebekcim; Canım doğru söylüyorsun kalın olablir bazı kumaşlar ince gibi ama bazıları çok kalın bencede🙂 fotoğrafları çektim bakalım yayınlayınca beğencekmisin🙂 Sevgiler

nergiscim beğenmene sevindim. Bakalım bakalım nasıl olucak🙂

Şanslıcım rica ederim sevgiler

Fikir işcisi beğenmene çok sevindim her zaman devam edicek inşAllah canım sevgiler

Fikir işcisi beğenmene çok sevindim her zaman devam edicek inşAllah canım sevgiler

BEN BUNLARA BAYILDIMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

Bir Cevap Yazın

