turkuazesarp

MODERNİZE EDİLMİŞ KAFTAN MODELLERİ

Posted on: Haziran 19, 2009

Kaftan tarzı kıyafetler dünyada yükselen bir trend… Her ne kadar eski yıllardan kalmış orjinal kaftanlara bayılsamda günümüzde modernize edilmiş bu tarz kaftanlar özellikle kına gecelerinde tercih edilebilir diye düşündüm… Bir de ilk fotoğrafta ki gayet güzel bir gece elbisesi olabilir… Ne dersiniz?…

5 Yanıt to "MODERNİZE EDİLMİŞ KAFTAN MODELLERİ"

Çok şıklar.Beğendim.
Sevgiler.

çok güzeller hatta kına gecem için düşünebilirim amaa nerden bu defile görüntüleri bi isim verebilir miyiz ?? araştıralım gidelim görelim giyelim

Şanslıcım teşekkürler…

Nev malesef kaynağını bilmiyorum bir ara kaydetmiştim…

Sayfaya bir bakim yeni şeyler eklenmiş mi dedim :O Okadar çok şey eklenmiş ki🙂 ellerine sağlık.
Kaftanların hepside birbirinden güzel çok değişik tasarlanmışlar kına geceleri için süper kıyafet bence

Söz konusu defile “Caftan 2006″dır. Yayınladığınız fotoğraflardaki kaftanlar da Zahra Yaagoubi'nin tasarımı..

Bir Cevap Yazın

