turkuazesarp

CİCİ UZUN ELBİSELER :)

Posted on: Haziran 18, 2009

Hem etek boyu hem kolları uzun bu cici elbiseleri bulmuşken sizlerle paylaşmak istedim. Biliyorsunuz tril tril kumaşlardan maksi elbiseler bu sene çok moda…

Not: Kaynak yayınlayamıyorum malesef çünkü internetten zamanında bulup kaydetmişim ama nerden? Sadece son elbiseyi biliyorum baby phat 🙂

5 Yanıt to "CİCİ UZUN ELBİSELER :)"

bayildim, pembe olanin yesil mavilisni giyerim:D harikalar

Bu elbiseleri ben de Polyvore da gorup bayilmistim hem yazlik, hem modelleri guzel hem de gayet kapali. En bastaki elbise zannedersem 2000 kusur dolardi!

Pembesi benim olsun mu😛 Boyum uzun degil ama bunun icin sirf uzun topuklu giyerim, normalde giymemde pek topuklu😛
Sevgiler

Çok güzeller.Hem de çok zarif görünüyor.
İyi geceler…

bloğunuzu gezerken bu elbiseleri gördüm ve çok beğendim diktirmeyi düşünüyorum eğer izin verirseniz bu 2 resmi alabilirmiyim?

Bir Cevap Yazın

