turkuazesarp

FULL İHTİŞAMLI GELİNLİK VE ABİYELER [WALİD ATALLAH TASARIMLARI]

Posted on: Haziran 17, 2009



Walid Atallah Dubai’li bir tasarımcı. Tasarımlarında Dubainin ihtişamının izlerini görmek mümkün. Bu senenin favori ayrıntısı gül ise abiyelerde ki eteklerde yer almış… İşlemeler, danteller, drapeler, volanlar ise kumaşlarla yapılan sanatın göstergesi bence…
Sizce?🙂

8 Yanıt to "FULL İHTİŞAMLI GELİNLİK VE ABİYELER [WALİD ATALLAH TASARIMLARI]"

Ben 4. yü çok beğendim harika gösterişli ama gerçekten hoş tasarımlarmış🙂

Çok emek var bu tasarımlarda.Çok şıklar doğrusu.

cok güzeller, hep ince is

el emeği bol tasarımlar en çok kırmızı akordiyonlusunu beğendim…
ayrıca uzun yıllardır tasarım yapan biri olrak çizimlerinizi çok beğendiğimi söyleyebilirim…
başortü modelleri için paylaşımlarınızın devamını bekliyorum…

1. yi ve morlu elbilesi cok sevdim😉

kırmızı abiyeler süperdi.
paylaşımlarına bitiyorum:))

Kıslar teşekkürler yorumlarınız için beğenmenize sevindim hepinize sevgiler…

1. 4. ve 5. ci cok güzel..gerisi bence cok cicimici.. idare eder bence.. ama zevk meselesi tabii..

Bir Cevap Yazın

