turkuazesarp

ÖZEL GÜNLER İÇİN TÜRBAN TASARIMLARI – EŞARP BAĞLAMA STİLLERİ (MALEZYA)

Posted on: Haziran 15, 2009

Malezya’da ki eşarp bağlama stilleri yine özel günler için daha uygun olabilecek tarzda bağlanmış.. Hatta çoğu düğünlerden örnekler yani türbanlı gelin başları.. Genelde kristal taşlarla ve dantellerle süslenmişler… Malezyalıların giydiği renkli gelinlikler ve renkli duvaklar çok şirin durmuş bence…
Siz nasıl buldunuz…?

13 Yanıt to "ÖZEL GÜNLER İÇİN TÜRBAN TASARIMLARI – EŞARP BAĞLAMA STİLLERİ (MALEZYA)"

İlkini çok beğendim çok zarif görünüyor sen de böyle yap🙂

canım çok güzelmiş bunlar yaptırınca resimlede bakalım inşallah mutluluğun ve bu güzel telaşın daim olsun sevgiler güzel kardeşim

Tamam canım düşüneceğim bu modeli🙂

Seldacım çok teşekkür ederim güzel dileklerin için sevgiler

Modeller çok güzel.Kızlarda güzel..
Sevgiler

Bir hanima bence en cok bu seklde yakisir diye dusunuyorum..Cok zarifler…

Hepsde güzelmis, özelliklede ilkler ve en sondaki🙂
Seninkini merak ediyorum ben, basörtün nasil olacak acaba🙂

ŞANSLICIM BENCEDE SEVGİLER…

BANU EVET DANTELLER VE ÜLLER AYRI BİR ZARİFLİK KATMIŞ DEĞİL Mİ

KELEBEKCİM BENDE ÇOK MERAK EDİYORUM İNAN🙂 İNŞALLAH ÇOK GÜZEL OLUR🙂 VE İÇİME SİNEN TABİKİ…

benim tarzim olmasada cok hos duruyor, sirin hanimefendilerede cok yakismis..
buarada bende yeni site actim..buyrun beklerim http://nisasu.blogspot.com/

Malezyalıların giyim tarzı hep hoşuma gitmiştir.Sade ve şıklar.Ayna programında izlemiştim düğünlerini.Gelinlikler bile gösterişten uzak ama çok şıklardı.

butterfly blogun hayırlı olsun çok güzel olacağa benziyor.🙂

Zeynep evet gerçekten sade ve şıklar

Çok yakışıyor yaaa. Ben yapsam hiç yakışmazkiii.

Bir Cevap Yazın

