turkuazesarp

NİŞAN HAZIRLIKLARI(M) VE NİŞAN ÇİÇEĞİM

Posted on: Haziran 13, 2009

Evet uzun süredir nişan hazırlıkları yaptığımı sizlerle paylaşıyorum… O kadar özeniyorum ki herkes nişanım nasıl olacak diye merak ediyor… Bende herkes gibi heyecanla bekliyorum. Bakalım. İnşallah hiç bir problem çıkmadan, istediğim gibi, içime sinen bir nişan olur…

Zaten mekanı ve nişanın nasıl bir konseptte olacağını aylar öncesinden belirlermiştim…
Nişanlığımın siparişini ise şubat ayında verdim…
Nişanlığımın modelinide yine çok önce tasarlamıştım…

Bende uyum takıntısı vardır herşeyin belirlediğim konseptle uyum içerisinde olmasına özen gösteriyorum…

Nişanım için belirlediğim konsept ise altın parıltısı”🙂

Bu yüzden nişan çiçeğimin de bu renk olmasını istedim.

Çiçeğimin hikayesi ise şöyle;

Bilun’un tasarımlarını herkes gibi bende çok beğeniyorum… Nişanım için el çiçeği ararken ya çok klişe yada çok basit modeller buluyordum bende en iyisi kendim yaptırayım dedim. Aklıma Bilun’a sormak geldi. Oda tüm sıcaklığı ve samimiyeti ile istediğim çiçeği yapabileceğini söyledi. Ve bir hafta sonra tarif ettiğim çiçeğin fotoğrafı mail adresimdeydi… Ben çok beğendim kendi çiçeğim diye demiyorum🙂 Bilun’un her tasarımı gibi buda çok güzel bence…

Çiçeğim henüz elime ulaşmadı ama canlı yayınlara bile çıktı…🙂

Bilun’u bilenler, Lacheen’le birlikte Hülya Aydın’ın programına çıktığınıda bilirler.
Bu çıkışında çiçeğimide götürdü. Bende bu yayına telefonla bağlandım.🙂 İşte bu videoyu Lacheencim blogunda yayınlamış. Bende sizlerle paylaşmak istedim… Bilun’u keşfetmemi sağlayan Lacheen’e de buradan teşekkür ediyorum… Kendisinin tasarımlarıda çok şık ve özgün buluyorum…

10 Yanıt to "NİŞAN HAZIRLIKLARI(M) VE NİŞAN ÇİÇEĞİM"

Rabbim güzel telaşlar versin hep mutlu huzurlu ol canım .Çok güzel hazırlıklarda hep bir incelik güzellik var ruhunu yansıtan sıcaklıkları bulman duasıyla .

Tatlım çiçek çok hoşmuş.Bende uyumu seviyorum.İnşallah hiç aksilik olmadan hazırlıkları ve nişanı tamama erdirir ALLAH..
Sevgiler.

Çok şık ve kibar olmuş canım =)

Hayırlı günlerde kullan inşallah.

Herşey gönlünce olsun o gün:)

hayırlı olsun canım çok güzel heyecanlar bunlar

Canımm nişanının harika olacağına inanıyorum,çiçeğin zaten ayrı bir güzel=)

Canım benim nişanının çok güzel geçeceğine eminim. Ben de değişiklik olsun diye anahtarlık yapmıştım gelenlere hatıra olarak🙂 Onun haricinde senin kadar pek özenemedim🙂 Ama konseptim sarıydı, elbisem sayesinde..
Muhteşem olacağına inanıyorum. O kadar özeniyorsun ki..
Şimdiden ömür boyu mutluluklar.
Güzel sözlerine de ayrıca çok teşekkürler, sevgilerimle.. Öpüyorum çok..

çiçeğin harika olmuş,
inşallah herşey gönlünce olur
Rabbim devamına erdirsin nişanını hayırlısıyla yapar ardındanda düğün için hazırladıklarını paylaşırsın:))
bayılarak izliyoruz çünkü seni

harika olmuş canım altın sarısına da ayrıca bayılırım :)) bu arada teşekkür etmek istiyorum sana didemcim…geçen hafta sonu katılmam gereken bir düğün vardı.ne giysem diye düşünüyordum.geçenlerde eklediğin fiyonklu eteğinin yorumuna yazmıştım hatırlarsan benimde bu renk bir eteğim vardı aklıma getirdin diye.işte onu giydim çok hoş oldu:)) gerçekten unutmuşum o renk bir eteğim olduğunu sayende hatırladım :)) sevgiler…

Merhaba hayırlı olsun inşallah nişanınız…
Çok şaşırdım bu blogu ben takip ediyordum ama kurabiyelerimin kaynağı olduğunu bilmiyordum :))
Başarılar dilerim eminin çok güzel bir nişan olacaktır..resimleri sabırsızlıkla bekliyorum .

canim cicegin mühtesem bayildim:) o kadar zebklisin ki diyecek söz bulamyiorum, Insallah hersey güzel gecer… hülya aydina baglandiginida izledim:D coook sekersin yaaa bayildim bayildim ve cok sevindim seni tanidigima:D kocaman öptüm snei bak:D

Bir Cevap Yazın

