turkuazesarp

TESETTÜR FUARI 2009

Posted on: Haziran 9, 2009

Dün posta kutuma düşen bir mailde ekim ayı içinde gerçekleştirilecek olan tesettür fuarı ile ilgili bilgiler vardı. Bende hemen sizlerle paylaşmak istedim. Açıkcası çok şaşırdım çünkü Türkiye’de daha önce böyle bir fuar düzenlenmemişti… Böyle bir gelişme beni çok mutlu etti…

01 – 04 Ekim 2009 tarihleri arasında Orta Doğu’nun en kapsamlı Tesettür Giyim İhtisas Fuarı bir çok markanın katılımıyla tüketici ile buluşucak…

Katılımcı Ürün Profili; Tesettür Nişanlık, Gelinlik ve Damatlıklar Şal, Eşarp ve Başörtüleri Abiye ve Elbise Çeşitleri Hamile Kıyafetleri Pardesü ve Kaftan Türban Modelleri Kumaşlarİç Giyim Burkini Spor Kıyafetleri Büyük Beden Kıyafetler Modelistler Oteller ve Umre – Hac Organizasyon Firmaları Tekstil ve Konfeksiyon Yan Sanayi Çanta, Takı ve Aksesuarları

Yurtdışı ziyaretçinin yanı sıra Tesettür Fuarına yabancı Firma katılımları sağlanarak TESETTÜR FUARI TÜRKİYE, sektörün buluşma noktası olacağı yazıyordu mailde…

Katılıcak Ülkeler;

Birleşik Arap Emirlikleri / Suriye / İran / Irak / Fas / Mısır / Pakistan Malezya / Tunus / Ürdün / Suudi Arabistan / Hindistan Kanada / Almanya / ABD / Fransa

Organizasyon; Demos Fuarcılık

Tarih: 01 – 04 Ekim 2009

Yer: CNR EXPO CENTER – Yeşilköy

Detaylı Bilgi için tıklayın…

Açıkcası bu fuar dört gözle bekliyorum. Eminim çok güzel tasarımlar olucak… Türkiye’nin bu fuarla tesettür giyimde ki tasarım ufkunu geliştiriceğine inanıyorum…
Kim bilir o zamana kadar tasarımlarımı hayata geçirebilirsem belki sadece ziyaretçi olarak değil katılımcı olarakta bu fuarda yer ayırabilirim😉
İstedikten sonra….
Neden olmasın ?

8 Yanıt to "TESETTÜR FUARI 2009"

Böyle bir Fuar olusturmalari ne güzel, keske bende katilabilsem dedim bir an yani seyirci olarak🙂
Insallah sende hayallerindekini yapip istedigin yerlerde olursun, bence hazirliklara basla belki sende katilirsin😉
Sevgiler

canim kim tutar snei hadi hayirlisi bakalim:)

fuardan resimler istiyoruz:))

fuardan resimler istiyoruz:))

güzel bir atılım:)
gitmek görmek almak lazım:)
inşallah sende ulaşmak istediğin hedeflere kısa zamanda ulaşırsın..
sevgiler

Böyle bir fuara gidilmezmi🙂 İstanbul'dan sonra bide Ankarada yapsalar değişik neler olur bende görmek isterim😦 ama İstanbulda olunca görme şansım yok arayıp sorabilirim Ankarada'da düşünüyorlarmı inşallah iyi bir haber verirler:)
Bu Fuarı kaçırmayacağın kesin bizimle paylaşdığın için bu bilgiyi teşekkürler.

selam arkadaşalr… kotlarınızın üsütüne giymeğe… chanel elbiselerimi gittigidiyorda satışa sundum ilgilenenelere duyrulur… selemlar… satıcı adı: sk_nur

Çok sevindim böyle bir haber aldığıma mutlaka gitmek isterim:) Davetiyedeki resimdeki model ve manken setrems'e ait…O pardesünün yapıldığı dönem orda stajdaydım ve elimin değmişliği var,yapılışını ben takip etmiştim,küçük bi tebessüme yol açtı o yüzden o davetiye bende…Emek verdiğin birşeyi başka bir yerde görmek güzel:) Umarım sizde bu duyguyu hayatınız boyunca tadarsınız…Ve aynı şeyleri kendim içinde diledim içimden;)

Bir Cevap Yazın

